niedziela, 12 lutego 2017

Mleczny szampon do włosów Kallos

Witajcie :)

Jak mija Wam niedziela? U mnie w końcu wyjrzało słońce, temperatura rośnie, kot upolował pierwszą obudzoną z zimowego snu muchę ;) więc po cichu liczę, że wiosna jest już niedaleko. Szczerze mówiąc, nie mogę się już jej doczekać, to zdecydowanie moja ulubiona pora roku.

A dziś chciałabym Wam przedstawić:

MLECZNY SZAMPON DO WŁOSÓW KALLOS

Zapewne wiele z Was zna osławioną już mleczną maskę tej firmy. Ja również swego czasu miałam ją w swoich zapasach, jednak tym razem wybór padł na szampon. Myślałam, że jest różnica między poniższym szamponem, a tym "Latte", jednak po porównaniu składów okazało się, że to dokładnie to samo.

Cechą charakterystyczną produktów Kallos są gigantyczne objętości produktów przy bardzo niskich cenach. I tak za 1 litr (!) szamponu zapłaciłam niecałe 11zł.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Coco Glucoside, Glycerin, PEG-4, Distearyl Ether, Glycol Distearate, Glyceryl Oleate, Glyceryl Stearate, Panthenol, Propylene Glycol, Polyquaternium-7, Hydrolyzed Milk Protein, Distearyl Ether, Citric Acid, Benzoic Acid, Amodimethicone, Dicaprylyl Ether, Cetrimonium Chloride, Trideceth-12,Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone


Szampon jest mlecznobiały i dosyć rzadki. Trzeba uważać przy nabieraniu na dłoń, aby się z niej nie przelał, tym bardziej, że wielki otwór w butelce aż się o to prosi. Zapach jest fantastyczny, jak to w Kallosach, chooociaż jest małe "ale". W butelce szampon pachnie pięknie - mlecznie, apetycznie. Na suchych włosach również zostaje po nim delikatne, słodkie wspomnienie. Problem jest przy włosach mokrych, bo wtedy mleczny aromat w moim odczuciu zamienia się w zapach mokrego psa. Całe szczęście, że po wysuszeniu nie ma po tym śladu. 


Producent zaleca stosowanie szamponu przy suchych i zniszczonych włosach, którym zawarte w szamponie proteiny mleczne wzmacniają strukturę. W składzie owe proteiny znajdują się mniej więcej w połowie spisu, także szału nie ma, aczkolwiek u mnie szampony Kallos sprawdzają się dobrze. Nie podrażniają, nie przesuszają, nie plączą i są dobrym szamponem "na co dzień", zwłaszcza przy naprzemiennym stosowaniu bardziej specjalistycznych produktów, które na dłuższą metę mogą uwrażliwić skórę głowy. Fakt, skład nie jest rewelacyjny, ale ponieważ produkt sprawdziłam i wiem, że nie robi mi krzywdy, mogę przymknąć na to oko.

Pięknej drugiej części niedzieli Wam życzę!

PODPIS

16 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy tego szamponu, ale wiem, że maska z tej serii bardzo ładnie pachnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kallos zawsze brzmi dobrze :) Z chęcią go przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jakoś Kallos nigdy nie kusił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ostatnio urzekł szampon Vianek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Kallosa miałam tylko bananową maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej serii lubiłam maskę, moje kudły kochają proteiny ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bylam kiedyś posiadaczką maski Latte, ale tak szczerze to mi się nie sprawdziła i nie widziałam żadnej różnicy w pielęgnacji włosów natomiast cały czas jestem wierna wersji Keratin ;) Mam ochotę przetestować kolejne, ale wiadomo, że przy tak dużej pojemności ciężko ją zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale skojarzenie zapachu:-D powiem ci, ze cena za taka pojemność dosłownie powala. Sama się może skusze, chociaż obawiam się tego "mokrego psa"

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach psa... :D Bardzo lubię maski tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię :) Świetnie współgra z moimi włosami zwłaszcza w mojej uzdatnionej filtrem fitaqua wodzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten zapach mokrego psa trochę mnie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maski znam i lubię, ale szamponu nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ние предлагаме лекарства за лечение на различни здравословни проблеми, с помощта на лекарство, което се дава и семена могат да лекуват болестта напълно.

    Obat Epilepsi
    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Panu Di Apotik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.