sobota, 22 października 2016

Upominki ze spotkania blogerek w Białymstoku - 10.09.2016

Witajcie :)

Dziś chciałabym Wam pokazać upominki, które otrzymałam podczas wrześniowego spotkania blogerek, z którego relację możecie przeczytać TU.

Żadnych upominków miało nie być, więc okazało się to sporym zaskoczeniem. Oto one:


NUVISION

KWIACIARNIA FLORAQUEEN
Strona  / Facebook


DROGERIA ŻYJ ZDROWO


COULEUR CARAMEL

CUREPLEX

WAX PILOMAX

BIELENDA

DERMAGLIN

THE BODY SHOP

CONSTANCE CARROLL

SEE SEE


OLEJOWY RAJ

AKATJA


LEE STAFFORD


BIOXSINE POLSKA


PALMERS


PARTY LITE


EQUILIBRA


VICTORIA VYNN


AMBASADA PIĘKNA


MIA


CUCCIO


ALOWI


BATISTE


LAVERA


PHARMACERIS 



DROGERIA JAWA

Szczerze mówiąc nie wiedziałam, że na Podlasiu jest taka drogeria, a okazało się, że są nawet 3:
w Białymstoku – Zachodnia 2 A
w Choroszczy – Sienkiewicza 28
w Ciechanowcu – Plac 3 Maja 8


FARMONA


SAELA PIWNE KOSMETYKI


UHOLKI


DR KOALA


A także:
BARILLA


KROKUS 


Niektóre z upominków jak możecie zauważyć mam w wielosztukach, a to dlatego, że mój charytatywny wkład przy zbieraniu nakrętek okazał się największy i niespodziewanie zostałam za to nagrodzona :) Dziękuję sponsorom za umilenie tego dnia.


PODPIS

13 komentarzy:

  1. tyle dobroci *-* miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spotkanie jak najbardziej udane :) miłego testowanka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Milego testowania 😄 czekamy na relacje 😄

    OdpowiedzUsuń
  4. Same swietne rzeczy kochana :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/nowosc-nivea-jedwabisty-mus-do-mycia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo fajnych rzeczy, aż nie wiem na czym oko zawiesić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne prezenty, kuracje odbudowujące włosy są teraz bardzo modne i niestety drogie, interesuje mnie najbardziej CUREPLEX

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej zaciekawił mnie napój z Koalą :P nigdy nie widziałam czegoś takiego, bo nowe kosmetyki już mnie nie zaskakują tak jak kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne produkty! I dostałyście kwiaty! WOW!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miało nie być, a jest cała torba :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre mocno mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.