sobota, 1 października 2016

Moja sesja zdjęciowa

Witajcie :)

Jakiś czas temu pisałam Wam o jednym z moich spełnionych marzeń. Otóż w sierpniu, w końcu zdecydowałam się i wzięłam udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej. Nie była to żadna sesja reklamowa, tylko zwykła, prywatna, portretowa.

Powiem Wam, że to jedno z najfajniejszych doświadczeń w moim życiu i mimo wrodzonej "drętwoty" i tendencji do robienia min, które na zdjęciach wyglądają dziwacznie (zapewne nie tylko na zdjęciach), dzięki zdolnościom fotografa udało się zrobić zdjęcia, na których - chyba po raz pierwszy w życiu - patrzę na siebie z przyjemnością.

Taką sesję mogę polecić całym sercem, przede wszystkim kobietom, które mają kompleksy, czują się niepewnie w swoim ciele. Zdjęcia mogą ukazać nas z zupełnie innej perspektywy i na swoim przykładzie mam tego pewny dowód, ponieważ podczas ich oglądania nie raz i nie dwa pomyślałam "to chyba nie jestem ja".

Ale już nie gadam, zapraszam do oglądania. Dajcie znać, jakie są Wasze wrażenia :)









Jacku, dziękuję.
PODPIS

26 komentarzy:

  1. Zdjęcia są piękne bo i Ty piekna! Brakuje mi tu tylko uśmiechu ☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* A jak się uśmiecham, to jakoś tak nie wychodzę jak bym chciała ;)

      Usuń
    2. Podpisuję się pod tym i ja!
      Piękna Ty, piękne zdjęcia - tylko gdzie jest uśmiech?!

      Usuń
  2. Zdjęcia są piękne bo i Ty piekna! Brakuje mi tu tylko uśmiechu ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę super zdjęcia :) ja jestem ZUPEŁNIE nie fotogeniczna, także mnie sesja chyba nie da się naprawić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zupełnie niefotogeniczna, a jednak się udało. To chyba kwestia fotografia i jego zdolności :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się ostatnie, jest niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia, przypominasz Anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz ślicznie ;) Ja ogólnie zdjęć nie lubię :D Nigdy nie wiem jak zachować się przed obiektywem i nie lubię tego jak wyglądam na zdjęciach ;) Ostatnio musiałam się przełamać, bo siostra potrzebowała modelki do zdjęć do szkoły. I mimo tego, że daleko jej jeszcze do profesjonalisty (w końcu dopiero zaczęła szkołę) to ja jestem bardzo zadowolona z efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No właśnie, to wszystko kwestia fotografa :)

      Usuń
  7. Rewelacja, jestem zakochana w tej sesji! Widać naturalne piękno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie tam piękno :D Ale dziękuję :)

      Usuń
  8. Cudo ♥ Ale brakuje mi Twojego cudownego uśmiechu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana, nie do każdego typu zdjęć pasuje uśmiech :)

      Usuń
  9. jesteś piękną dziewczyną :) bardzo ładne oczy :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. mega! cudownie wyglądasz. Sama też marzę o takiej sesji, ale podobnie, jak ty mam problem i nie wiem, czy odważyłabym się pozować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) Wiesz co, wszystko zależy od fotografa. Jeśli ma odpowiednie podejście, to wtedy jest o wiele łatwiej :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.