sobota, 24 września 2016

Ujędrniający żel do mycia od ATW BeautyLab Fito Shape

Witajcie :)

Mamy kolejny weekend i choć wydaje się to oczywiste, to powiem Wam, że jestem w szoku, jak ten czas szybko leci. Zaraz przywita nas już październik! Istne szaleństwo :)

Jakiś czas temu wraziłyście chęć poczytania o moich postanowieniach na nowy rok "szkolny". Pamiętam o tym i lista powoli się tworzy, jednak zdradzę Wam, że jednym z postanowień jest zadbanie o formę i swoje ciało. Dlatego też zapisałam się do szkoły tańca i uczęszczam na zajęcia Energetic Latino Solo. To takie połączenie tańców latynoskich z elementami aerobiku, a jednocześnie ogromna porcja zmęczenia, ale i zabawy. Polecam :)

Z każdego treningu wracam do domu zmęczona i mokra i nie wyobrażam sobie, żeby od razu nie wziąć prysznica. I tutaj moja pielęgnacja ciała ma swój ciąg dalszy, a to za sprawą



Zdaniem producenta:



Skład:


Butelka, w której mieści się żel jest w stonowanej kolorystyce i grafice, kształt bardzo dobrze pasuje do dłoni. 

Jeśli chodzi o żel, to ma on świeży, lekko ziołowy zapach, jest przezroczysty. Pieni się bardzo dobrze i już niewielka jego ilość wystarcza do utworzenia przyjemnej piany.


A co z najważniejszym, czyli działaniem? Obietnic jest wiele, a jak to wygląda w praktyce? Powiem szczerze, że jestem naprawdę zadowolona. Skóra po umyciu jest gładka, a stan ten poprawia się z systematycznym użytkowaniem żelu. Ewentualne podrażnienia są łagodzone. Wyczuwam także poprawę nawilżenia, a nawet skłonna byłabym wspomnieć o lepszej sprężystości skóry, co być może wynika właśnie z lepszego nawilżenia. Zmniejszenia cellulitu czy rozstępów nie zauważyłam, ale i nie spodziewałam się tego po żelu pod prysznic. 

Moje ogólne wrażenie jest jak najbardziej pozytywne.


Cena żelu to 19,99 i z tego co widzę, to jest on obecnie dostępny w nowej szacie graficznej i z ulepszonym składem [KLIK]

PODPIS

13 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt :D Nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. O ujędrniającym żelu do mycia ciała słyszę pierwszy raz. Cena nie jest jakoś mocno wygórowana, więc myślę, że w przyszłości może go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, jak się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  3. Kupiłam ostatnio kosmetyki z tej firmy i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, też się na nich nie zawiodłam. Peeling jest najlepszy :)

      Usuń
  4. Powiem Ci Ewcia że na półce w sklepie nie zwróciłabym na niego uwagi, wiesz kocham kolorowe opakowania ;D hehe ale te delikatne nawilżenie a co z tym idzie sprężystość bardzo kuszą !! ;) Buźka
    No i zapraszam w moje nowe skromne jeszcze progi !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, opakowanie bardziej apteczne niż drogeryjne, ale skład i ogólne wrażenie zachęca zamiast tego :)

      Wpadnę, wpadnę :) :*

      Usuń
  5. Dawno nie miałam do czynienia z firmą ATW, a widzę, że firma się nieźle rozwinęła :) To nowe opakowanie jest przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt ciekawy i marka mi dotąd nieznana.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.