sobota, 17 września 2016

Relacja ze Spotkania Blogerek w Białymstoku

Witajcie :)

Jak spędzacie ostatni letni, choć nadal słoneczny i ciepły weekend? Ja w końcu znalazłam czas, aby odwiedzić rodziców, bo choć nie mieszkamy w ogromnej odległości od siebie, to jednak nie w każdy w weekend mam na to czas.

W ubiegłą sobotę na przykład uczestniczyłam w spotkaniu blogerek o wdzięcznej nazwie "Pożegnanie wakacji", które zorganizowały Asia i Emilka. Zapraszam Was więc to czytania i oglądania relacji z tego dnia.



Spotkanie odbyło się w restauracji Ilios w Białymstoku i chyba nie będzie grama przesady jeśli powiem, że uważam to miejsce za najładniejsze ze wszystkich, w których do tej pory odbywały się podlaskie spotkania blogerek (oczywiście te, w których uczestniczyłam). Piękne, jasne wnętrze z mnóstwem detali budujących całość, sympatyczna obsługa, ciekawe smaki potraw i świetny klimat to tylko tylko niektóre z zalet tego miejsca.









Spotkanie rozpoczęło się około południa i jak to już na Podlasiu bywa - przyświecał mu charytatywny cel. Tym razem zbierałyśmy nakrętki dla Milenki. Zupełnym przypadkiem okazało się, że moje zbiory były najobfitsze i - ku mojemu zaskoczeniu - otrzymałam za to miłą niespodziankę od sponsorów i organizatorek spotkania, ale o tym następnym razem :)


Kto brał udział w spotkaniu?

Oczywiście organizatorki



a także





no i ja



Kilka dziewczyn spotkałam po raz pierwszy, jednak szybko znalazłyśmy wspólny język i z czasem rozmowy schodziły na tematy coraz bardziej odbiegające od kosmetyków, a śmiech był głośniejszy. 




Spotkanie miało być bezupominkowe, jednak organizatorki zrobiły nam niespodziankę i zorganizowały kosmetyczne prezenty. 








Nie zabrakło również tradycyjnej kosmetycznej wymianki, choć chyba powoli zaczyna być ona wciskanką ;)

Czas umiliła nam również wizyta pewnego pana, który przywiózł nam specjalną bukietową niespodziankę prosto z kwiaciarni FloraQueen.


Czas mijał szybko i kiedy na zegarach wybiła 17:00 trzeba było wracać do domu. Lubię spotkania blogerek ze względu na możliwość spotkania osób o podobnych pasjach i zainteresowaniach, które długich pogaduszek na tematy kosmetyczne nie traktują jak dziwactwo. Cieszę się, że mogłam po raz kolejny uczestniczyć w takim wydarzeniu i dziękuję za zaproszenie. Szkoda, że nie udało mi się spotkać z dziewczynami, które znam z pierwszych spotkań, bo trochę się za nimi stęskniłam, ale myślę, że wszystko jest do nadrobienia :)


PODPIS

14 komentarzy:

  1. Muszę i ja zacząć pisać :) Oby częściej były takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że spotkanie udane :D Śliczne i klimatyczne miejsce na spotkanie blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze miejsce i przemiłe towarzystwo, musiało być super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, było bardzo miło i cieszę się, że mogłam Cię poznać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że spotkanie się udało .

    OdpowiedzUsuń
  6. Zatęskniłam za deserkiem z bezą patrząc na nasze zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. A moje miasto to Białystok... :3 Muszę koniecznie się tam wybrać; wstyd się przyznać ale największą uwagę zwróciłam na czekoladę do picia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. miejsce przepiękne, sama bym się tam dobrze czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spotkanie widzę jak najbardziej udane :) miejsce, które wybrałyście też wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.