środa, 24 sierpnia 2016

Ponowne losowanie zwyciężczyni Słonecznego Rozdania

Witajcie 

Ponieważ wylosowana przeze mnie osoba nie zgłosiła się w ciągu 5 dni od opublikowania wyników rozdania, zgodnie z regulaminem czas wyłonić kolejną zwyciężczynię. Mam nadzieję, że tym razem będziecie pilniej sprawdzać mojego bloga.


Nagroda leci do drugiej w kolejności osoby wytypowanej w maszynie losującej, czyli zdobywa ją:
.
.
.
.
.
.
.
.


Sylwia Bomba

Gratuluję i proszę o przesłanie danych do wysyłki w ciągu maksymalnie 5 dni na adres mojkosmetycznypunktwidzenia@gmail.com

PODPIS

11 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.