piątek, 1 lipca 2016

Szampon z olejem macadamia i keratyną od Dr Sante

Witajcie :)

Chciałabym Was przywitać typowo letnio, natomiast właśnie zaczął lać deszcz, dlatego witam Was po prostu wakacyjnie :) Mam nadzieję, że pogoda się poprawi, ponieważ już jutro wyjeżdżam na - zasłużony, tak mi się wydaje - urlop i wolałabym żeby ciągle nie padało. W związku z wyjazdem, na blogu będzie 1,5 tygodniowa przerwa w postach, ale po powrocie będę miała dla Was sporo nowości.

Dziś chciałabym Wam przedstawić swoją opinię na temat 

Szamponu z olejem macadamia i keratyną od Dr Sante - odbudowa i ochrona



Skład i informacje od producenta:


Jak możecie zauważyć, butla jest OGROMNA. Mieści aż litr szamponu, dzięki czemu chyba spokojnie mogę go nazwać szamponem familijnym. 

Dozowanie produktu, mimo tak dużej pojemności, nie stwarza problemów. Szampon ma dosyć rzadką konsystencję i bez problemu wydostaje się z butli po jej przechyleniu.


Samo mycie również nie nastręcza trudności, trzeba tylko uważać, aby szampon nie spłynął nam z dłoni do wanny/kabiny prysznicowej. Zapach jest bardzo przyjemny - dokładnie czuć olej macadamia z dodatkiem typowej dla szamponów świeżości.

Jeśli chodzi o działanie, to producent zapewnia o ochronie i odbudowie osłabionych włosów. Hm.. bez wizyty u trychologa ciężko to stwierdzić "na oko". To, co mogę powiedzieć, to fakt, że szampon rzeczywiście dobrze oczyszcza włosy z preparatów stosowanych do  ich stylizacji. Ponadto włosy po umyciu są nieco dociążone i łatwiej się rozczesują. 


Może ochów i achów na temat tego szamponu nie będzie, natomiast nie mam co do jego działania większych zastrzeżeń. Tylko ta litrowa butla jest nieco... zaskakująca ;)

Tymczasem uciekam się pakować na wyjazd, buziaki!

PODPIS

18 komentarzy:

  1. Ja bym tę litrową butlę chyba rok zużywała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele lat temu kupowałam razem z mamą litrowe butle w salonach fryzjerskich:) Chociaż sporo kosztował, wystarczał nam na naprawdę długo i spełniał się w 100%. Szkoda, że ten nie zrobił na Tobie większego wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pojemności najlepiej jest kupować z kimś do podziału :)

      Usuń
  3. o ile się nie mylę to są również mniejsze pojemności :)
    Mam maskę od Dr. Sante tylko wersję Argan Hair i jestem bardzo zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę zgłębić ofertę firmy :)

      Usuń
  4. O spora pojemność, nie lubię kosmetyków w takich dużych opakowaniach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak, butla to odpowiednie słowo ;)

      Usuń
  6. Zapach mnie ciekawi. Życzę udanych wakacji i pięknej pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szlag by mnie trafił z litrową butelką, zwłaszcza że jest nas tylko dwoje do zużywania :D
    Pięknej pogody na wakacjach!
    P.S. Zapraszam na rozdanie do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie taka wielka butla jest totalnie nieporęczna. Musiałabym sobie przelewać w coś mniejszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, o dziwo, jest dosyć wygodna, ale też wolę mniejsze pojemności.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.