niedziela, 24 lipca 2016

Masz problem z wypadaniem włosów? Ten wpis jest dla Ciebie.

Witajcie :)

Na początek kilka słów prywaty: przygotowania do ślubu nabrały rozpędu, podpisujemy umowy z kolejnymi podwykonawcami, a co najważniejsze - jestem na etapie szukanie tej jedynej, wymarzonej...SUKNI ŚLUBNEJ. Powiem Wam, że na razie jestem po wizycie w jednym salonie i na 4 mierzone suknie, jedna zrobiła na mnie tak ogromne wrażenie, że nie wiem, czy coś będzie w stanie ją przebić. Jutro mam wizyty w kolejnych dwóch salonach i zobaczymy, co z tego wyniknie :)
Mam też pytanie do moich zamężnych czytelniczek - ile wyniósł Was zakup sukni? Bardzo jestem ciekawa, jak kształtują się ceny w różnych miastach i salonach, choć oczywiście wiadomo, że wszystko zależy od modelu.

Przechodząc do dzisiejszego wpisu - wypadanie włosów. Czy którejkolwiek z kobiet ten temat jest obcy? Jeśli tak, to zazdroszczę. Jeżeli śledzicie moje wpisy od początku istnienia bloga, to pewnie pamiętacie moją włosową historię. Dla nowych czytelniczek w skrócie opowiem, że pod wpływem brania dość silnych leków, moje włosy z grubych, gęstych i lśniących, stały się bardzo rzadkie i osłabione. Udało mi się przywrócić je do całkiem niezłego stanu, ale od czasu do czasu zaczynają znów zbyt licznie wypadać. Z pewnością dzieje się to u większości z nas, natomiast ja mam uraz po poprzednich perypetiach i wolę działać od razu. 

Uff... kto przebrnął przez wstęp? Gratulacje :-) Już przechodzę do rzeczy:

SERUM WZMACNIAJĄCE I STYMULUJĄCE POROST WŁOSÓW ATW BEAUTYLAB



Zawartość netto: 140g

Cena: 72zł

Skład:


Serum wpadło w moje ręce dzięki stałej współpracy z firmą ATW BeautyLab. Po licznych rozmowach z Panią Katarzyną na temat kondycji mojej skóry i włosów uznałyśmy, że serum to produkt, którego muszę spróbować. 

Jeżeli chodzi o buteleczkę, to jest ona dosyć niewielka, zakończona zwężającym się "dzióbkiem". Dzióbka się nie odkręca, a jedynie przekręca, dzięki czemu tworzy się niewielki otwór dozujący produkt. 

Serum jest wodniste i bezbarwne, pachnie ziołowo i lekko "męsko". Aplikacja nie jest trudna ze względu na zwężenie butelki, jednak ostrzegam - włosy natychmiast stają się mocno przetłuszczone, dlatego też producent zaleca stosowanie go przed snem.

No a jak z działaniem?

Obietnice producenta:


Powiem Wam zupełnie szczerze, że jestem nim zachwycona. Już po około 5 aplikacjach serum włosy naprawdę przestały tak mocno wypadać, a z czasem ograniczyło się ono do minimum (na początku z włosów, które wypadły mogłam zrobić kulkę wielkości orzecha laskowego, potem były to pojedyncze sztuki). Popatrzcie też na skład!

Ponadto po pewnym czasie zauważyłam ogromny wzrost baby hair i to nie tylko w okolicach skroni, ale na całej głowie. Obecnie sterczą mi niczym antenki, zwłaszcza kiedy jest wilgotno na podwórku. Nie wygląda to zbyt pięknie, ale dla mnie jest znakiem, że włosy mi rosną, a to mnie bardzo cieszy.

Cena serum jest wysoka, nie ma co ukrywać, ale moim zdaniem naprawdę ten produkt wart jest każdej wydanej złotówki.

PODPIS

13 komentarzy:

  1. Gdyby była gdzieś do kupienia próbka pewnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko po próbce raczej nie da się ocenić działania, a jedynie, czy produkt nas nie uczula :)

      Usuń
  2. Jeśli tak dobrze działa to warto inwestować. Na szczęście moje wypadanie włosów jest chyba na poziomie całkiem normalnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli warty swojej ceny, to spokojnie mozna ba zaakceptować ;-)

    Ja za swoją suknie płaciłam 1500zl juz ze wszystkim. Szylam w salonie w Lublinie. Udało mi sie znalezc ideał, ktory oprócz halki nie miał w sobie nawet grama wszechobecnego tiulu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna cena, gratuluję! Ja już swoją też znalazłam i kupiłam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jeśli zdecydujesz się na zakup, daj proszę znać, jak efekty :)

      Usuń
  5. Rozważę, bo mam spory problem z wypadaniem włosów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ten problem dotyka wiele z nas.

      Usuń
  6. Mi czasem sezonowo dokucza wypadanie włosów, ale skutki są zupełnie nieodczuwalne, bo mam bardzo gęstą czuprynę. Gdyby taki specyfik solidnie wzmocnił mi włosy, mogłabym już nad nimi nie zapanować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko pozazdrościć :)

      Usuń
    2. Ma to swoje zalety, ale ma też i wady. Uwierz mi, gęste włosy to też żadne błogosławieństwo.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.