niedziela, 5 czerwca 2016

Przypominajka rozdaniowa!

Witajcie :)

Nawet nie wiem, co mam powiedzieć. Wiem, że strasznie długo mnie tu nie było za co bardzo Was przepraszam. Niestety w pracy mam tyle do zrobienia, że nie mam czasu na nic innego. Jeszcze trochę i postaram się wrócić do Was na dobre. Zostaniecie w tym czasie ze mną?

Tymczasem przypominam o rozdaniu, które trwa do wtorku. Zgłoszeń na razie jest niewiele, a więc szansa na wygraną spora! A maseczka godna jest uwagi, serio :)

Kto przegapił, zapraszam teraz!




PODPIS

4 komentarze:

  1. do zobaczenia w następnym poście; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chętnie bym wzięła udział, ale niestety mam cerę suchą.
    Na swoim blogu też organizuję rozdanie z woskami Yankee Candle i azjatyckimi maseczkami. Więcej szczegółów na blogu marciik.pl :) Jeśli jesteś ciekawa to zapraszam i zachęcam do wzięcia udziału.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio rzadziej piszę, bo przez pracę nie wyrabiam. Takie życie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.