sobota, 19 marca 2016

Odżywka z ceramidami roślinnymi do łamliwych paznokci Kosmed.

Witajcie :)

Nie pisałam dosyć długo, ale jak zawsze przyczyną jest praca i jeszcze więcej pracy. Te słowa to już chyba norma na wstępie moich wpisów, zatem przechodzę od razu do rzeczy.

Dzisiejszą recenzję poświęcę odżywce z ceramidami roślinnymi do łamliwych paznokci Kosmed.


Buteleczka jest - delikatnie mówiąc - ascetyczna i zdecydowanie brakuje mi na niej składu produktu. Nie ma żadnego kartonika, więc pozostaje buszowanie w sieci, które też nie za wiele daje, bo składu nie znalazłam nigdzie (!). Nałożyłam ją na paznokcie tylko dlatego, że już wcześniej słyszałam o firmie, inaczej nie miałabym odwagi.


Buteleczka mieści 9ml mlecznobiałej odżywki, którą tak naprawdę nie wiadomo jak stosować, bo na opakowaniu nie ma nic oprócz nazwy, kodu kreskowego i adresu producenta (!). Co zabawne - nawet na stronie producenta nie mogłam znaleźć tej informacji. Stosowałam ją więc jedynie jako podkład pod zwykły lakier. Innego użycia nie zaryzykowałam nie znając zasad użytkowania.

Odżywka ma cienki pędzelek, nakłada się na paznokieć dobrze i wygodnie.


Jeśli chodzi o działanie, to nie zauważyłam zbytniej poprawy w stanie paznokci, które obecnie odpoczywają od hybryd. Można powiedzieć, że odżywka nie zaszkodziła, ale i  nie pomogła - paznokcie nadal się łamią i rozdwajają.

Cena takiej odżywki waha się w granicach 7zł, jednak mimo niskiej ceny, ja jej nie polecam.



PODPIS

8 komentarzy:

  1. Szkoda braku działania i w sumie dziwne, że nie ma nigdzie składu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to trochę przeraża, szczerze mówiąc.

      Usuń
  2. moje paznokcie też odpoczywają od hybrydy ale bez niej tak mi trochę dziwnie więc chyba szybko znów do niej wrócę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę na swoje patrzeć, ale na razie rozdwaja mi się jeden za drugim...

      Usuń
  3. Szkoda, że szału nie ma. Ja ostatnio walczę o lepsze paznokcie, bo strasznie zaczęły się rozdwajać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety jest dokładnie tak samo.

      Usuń
  4. Kurcze, ten brak oznaczeń to jakaś katastrofa. Może ktoś zerwał etykietę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, w każdej odżywce tej firmy jest tak samo...

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.