niedziela, 13 grudnia 2015

Szampon Arganowy z glinką rhassoul i olejem arganowym od Maroko sklep

Witajcie :)

Wiem, że na pewno czekacie na przedstawienie upominków z Mikołajkowego Spotkania Blogerek (KLIK). Obiecuję, że już niedługo je Wam pokażę :)

Tymczasem zapraszam do przeczytania mojej opinii na temat



Skład:
 
Aqua, Moroccan lava clay (Rhassoul clay), glycerin, cocamidopropyl betaine, sodium coco – sulfate, Argania spinosa kernel oil, decyl glucoside, sodium benzoate, potassium sorbate, linalool.

Zdaniem producenta:

Szampon przeznaczony jest do codziennego mycia włosów. Formuła kosmetyku została opracowana na bazie naturalnej, bogatej w mikroelementy glinki Rhassoul, wydobywanej z ekologicznie czystego obszaru gór Atlas w Maroku. Szampon nie wysusza włosów, odżywia oraz nadaje włosom witalność i blask. Może być stosowany do mycia nawet najbardziej wrażliwej skóry. Zawarta w szamponie glinka Rhassoul delikatnie oczyszcza z tłuszczu, oddając skórze i włosom wodę oraz cenne pierwiastki.

Rasul lub Ghassoul jest naturalną glinką mineralną, która znajduje się tylko w niewielkiej liczbie produktów wysokiej jakości. Ten składnik wykorzystywany przez kobiety Orientu do pielęgnacji włosów i ciała usuwa nadmiar sebum i toksyn, zostawiając włosy  i skórę głowy niesamowicie czyste, gładkie i nawilżone.
Szampon ten nie zawiera żadnych szkodliwych środków chemicznych, a jego formuła składa się wyłącznie  z ekstraktów roślinnych, które sprawiają, że nie podrażnia on skóry głowy, a włosy stają się miękkie i czyste. Nie zawiera SLS, SLES, silikonów, parabenów, barwników, pochodnych ropy naftowej ani rafinowanych olejów. Zawiera wyłącznie konserwanty zaakceptowane przez ECOCERT.




Sposób użycia: 

Szampon należy rozprowadzić na wilgotnych włosach, masować do uzyskania piany, następnie obficie spłukać wodą. W razie potrzeby czynność powtórzyć.
Po zastosowaniu szamponu ze względu na oczyszczające właściwości Glinki Rhassoul zaleca się nałożenie na włosy odżywki nawilżającej i ułatwiającej rozczesywanie.


Szampon ma pojemność 250ml i mieści się w przezroczystej butelce z zamknięciem typu "klik". 

Ma średnio gęstą konsystencję, a na uwagę zasługuje jego kolor przywodzący na myśl kawę z mlekiem.

Zapach również jest ciekawy - na pewno nie jest to aromat "drogeryjny", perfumowany. Wyraźnie wyczuwalna jest natomiast glinka i coś typowo ziemistego.



Samo użytkowanie szamponu nie jest w żaden sposób uciążliwe - dobrze się dozuje, nie przelewa się przez ręce, swobodnie rozprowadza po włosach. Jedyne, na co trzeba zwrócić uwagę to fakt, że ze względu na swój ciemny kolor - brudzi wannę. Dlatego po jego zastosowaniu od razu trzeba dokładnie wszystko opłukać - mi zdarzyło się zagapić i później zmagałam się z ciemnym osadem ;)

Działanie? Powiem Wam, że naprawdę bardzo dobre. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona już po pierwszym użyciu, kiedy moje włosy (zwłaszcza na granicy z czołem), do tej pory przyklapnięte nawet po umyciu, teraz były mocno odbite od nasady, świeże i dobrze oczyszczone. Niestety moja linia włosów jest dosyć kapryśna i oprócz szybkiego przetłuszczania się, przy stosowaniu szamponów silnie oczyszczających zaczyna być podrażniona, swędząca i niestety z elementami łupieżu. Dlatego po 3 użyciach powyższego szamponu, zaczęłam go stosować na przemian z innym, zwykłym. Tym sposobem efekt był bardzo dobry.



Tak jak wspomina producent - przy szamponie silnie oczyszczającym warto nie zapominać o nałożeniu odżywki, ponieważ włosy tracą swoją śliskość, a to nie ułatwia rozczesywania :)

Szampon już dobija dna, a ja na pewno jeszcze do niego za jakiś czas powrócę.

Mam też coś dla moich czytelników :) Na hasło PUNKT dostaniecie 15% rabat na zakupy w sklepie Maroko sklep. Kod jest ważny do końca lutego 2016, także lepiej się pospieszyć :)



PODPIS

20 komentarzy:

  1. Ciekawy szampon, zwłaszcza dla osób, które codziennie muszą myć włosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie codzienne mycie by na dłuższą metę wywołało podrażnienie, ale na zmianę z innym, "lekkim" efekt był super.

      Usuń
  2. Hmm nie widziałam go nigdy, ale ciekawi mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdził się naprawdę dobrze.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od włosów i predyspozycji skóry głowy, ale u mnie sprawdził się b. dobrze.

      Usuń
  4. Zaciekawiłaś mnie nim i fajny ma skład. Uwielbiam glinkę rhassoul i olej arganowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tutaj są oba te składniki :)

      Usuń
  5. Ciekawy szampon, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się uśmiechnąć do Mikołaja :)

      Usuń
  6. nigdy nie miałam takiego szamponu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze może się na niego skusisz.

      Usuń
  7. Ciekawy produkt, a szczególnie jego kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale widzę, że jest warty zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdził się bardzo fajnie :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.