sobota, 5 grudnia 2015

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek

Witajcie :)

Jakie macie plany na obecny weekend? Mój zapowiada się bardzo ciekawie :) Już za kilka godzin wybieram się na Mikołajkowe Spotkanie Blogerek, które postanowiły zorganizować Emilka i Asia. Dawno nie widziałam się z dziewczynami, bo choć Białystok nie jest dużym miastem, to zgranie czasowe wszystkich chętnych graniczyło z cudem. Dziś będzie większość z nas i w końcu nadrobimy zaległości :)


A jutro... czeka mnie kolejne ciekawe wydarzenie, ale o tym opowiem innym razem :)

Buziaki!

PODPIS

7 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.