poniedziałek, 7 grudnia 2015

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek w Białymstoku - relacja!

Witajcie :)

Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o jakże przyjemnej sobocie spędzonej z podlaskimi blogerkami w ramach Mikołajkowego Spotkania Blogerek, które dzięki Asi i Emilce, odbyło się 5.12.2015 w Białymstoku.



Miejscem spotkania była Odskocznia gastropub, która istnieje w Białymstoku od niedawna, a warta jest uwagi. I to bardzo! Klimatyczna, choć niewielka przestrzeń, urządzona ze smakiem i w ciekawym stylu, sympatyczna obsługa oraz smaczne jedzenie sprawiły, że czułyśmy się tam naprawdę dobrze. Szczerze mówiąc, to pierwsze miejsce, w którym nie czułam się dziwnie postrzegana uczestnicząc w spotkaniu blogerek. Bardzo polecam!







Jak zawsze podczas spotkań na Podlasiu - i tym razem nie mogło zabraknąć szczytnego celu, który nam przyświecał. Dziewczyny zaproponowały, że zbierzemy karmę dla zwierząt z białostockiego schroniska, a ja, jako wielka miłośniczka tych istotek, gorąco tę inicjatywę poparłam. Wspólnie ze zwierzakowo.pl oraz Candle Room Home&Gift udało nam się zebrać naprawdę pokaźną ilość karmy! Podobno było jej ponad 200kg! :) Bardzo się cieszę, że choć trochę możemy pomóc biednym i opuszczonym, tęskniącym za domem stworzeniom. 





Candle Room Home&Gift

Niespodzianką, która na nas czekała, była wizyta p. Ewy z białostockiego internetowego portalu informacyjnego - bialystokonline.pl 

http://www.bialystokonline.pl/

Mogłyśmy opowiedzieć co nieco o swoich blogach i choć trochę na początku się krępowałyśmy, to z czasem trema znikła :) Możecie nas i nasze wypowiedzi znaleźć TU. 

Potem, jak zawsze, przyszedł czas na pogaduchy, obiad, kosmetyczną wymiankę i jeszcze więcej rozmów. Czas mijał w zastraszającym tempie i nim się obejrzałam, była prawie 17:00. 



 Nasze organizatorki :)





Nagle, nie wiadomo skąd, na naszym stole pojawił się... tort! Nie dość, że był piękny, to na dodatek bardzo smaczny. Okazało się, że to prezent od lokalu - Odskocznia gastropub. Dziękujemy!



Jednak nie był to koniec atrakcji! Dziewczyny przeszły same siebie przygotowując upominki na spotkanie. Chociaż to, co ukazało się naszym oczom trudno nazwać upominkami! Raczej asortymentem nowego sklepu kosmetycznego :)) Ja rozumiem, że Mikołajki i w ogóle, ale dziewczyny... dałyście czadu :)) Oczywiście w następnym poście podzielę się z Wami tymi cudami, a wierzcie - jest czym :)


Aż zakryłam oczy z wrażenia ;)




Znajdziecie mnie? ;)

Resztę wieczoru spędziłyśmy na rozmowach i dużej ilości śmiechu, a po godzinie 18:00 postanowiłyśmy się powoli zbierać do domu. 

Jeszcze raz dziękuję Emilce i Asi za tak przyjemne spotkanie. I nie chodzi tu o prezenty, a o samą atmosferę i przyświecający nam cel. Bo podlaskie blogerki są super :) Do następnego razu!

A moje czytelniczki proszę o czujność, bo już niebawem... będzie się działo!


PODPIS

34 komentarze:

  1. Widać, że towarzyszyła miła atmosfera :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Wam tych spotkań! Ja wszędzie mam daleko, albo pracuję :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Podlasiu też dłuuugo nic się nie działo, a jak już się zaczęło... tak trwa ;)

      Usuń
  3. Miło było Cię poznać :) Do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pomysł ze wsparciem schroniska. Udało Wam się zebrać naprawdę sporo karmy. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo przyklasnęłam temu pomysłowi!

      Usuń
  5. O tej karmy kochana to ja daję nawet ponad 200 kg :)..... cudownie było Ciebie Ewa znowu zobaczyć.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet więcej niż 200 kg! Wszystkie się postarałyśmy :)

      Usuń
    2. W takim razie zmieniam w poście liczbę :) Emilka, Ciebie też :)

      Usuń
  6. spotkanie się z Wami to idealny prezent Mikołajkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fanie! a ja mam tak blisko!! ale chyba kiedy było ogłoszenie o tym spotkaniu to ja nawet jeszcze bloga nie miałam założonego... ;)

    zazdroszczę takiego spotkania i pozdrawiam!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Każde spotkanie z Wami daje tyle radości! :D
    Do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł z pomocą dla zwierzaków :) I spotkanie wygląda na udane :) Bardzo fajnie, że w Bstoku zaczynają rozkręcać się blogowe akcje. Jestem ciekawa w jaki sposób zorganizowałyście się, nie natknęłam się na informacje o planowanym spotkaniu. Kontaktujecie się poprzez blogi czy grupę fb? Jesienią z inicjatywy kilku Białostockich blogerek rozpoczął się cykl spotkań "Białystok bloguje". Spotykamy się co miesiąc, a czasem i częściej jeżeli uzbieramy chętnych :) dzielimy się blogowymi doświadczeniami, każdy z nas zajmuje się totalnie inną dziedziną, dyskutujemy o social media i wszystkim co dotyczy blogowania. Utworzyliśmy grupę na FB do której zapraszamy, https://www.facebook.com/groups/447712268748243/ :) Tym bardziej, że ostatnio tak zastanawialiśmy się kto w ogóle bloguje z Bstoku i ogólnie podlasia więc tym bardziej cieszę się, że trafiłam tutaj i widzę całkiem sporo nowych twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o organizację spotkania, to ogłoszenie zawsze jest publiczne, nigdy tajne :) Osoby podejmujące się organizacji spotkania informują o tym na swoich blogach, po czym chętne blogerki mogą wysłać zgłoszenie. Nasze spotkania łączą blogerki kosmetyczne/urodowe, ale fajnie wiedzieć, że kręci się tu coś jeszcze :)

      Usuń
  10. Było mega :D do tej pory wspominam :D mam nadzieję, że po nowym roku uda się spotkać, tak na luzie :) może tym razem na burgera? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno mają mieć niedługo nowości burgerowe, więc chętnie :D

      Usuń
  11. ooo i jest moje ulubione zdjęcie ; d

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę spotkania :)
    Super pomysł z karmą dla piesków. Podpisuję się pod tą inicjatywą rękami i nogami :D
    Kurcze...szkoda, że nie wzięłam w tym udziału. I jeszcze na dodatek było to tak blisko mnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno nie było ostatnie spotkanie :)

      Usuń
  13. Widać, że i miejsce pzyjemne i atmosfera super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "r" mi zjadło - miało być oczywiście przyjemne :)

      Usuń
    2. Oj tak, było jak zawsze miło :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.