sobota, 21 listopada 2015

Trzecie urodziny bloga (kiedy to minęło?).

Witajcie :)

W nieco szalonym ostatnio czasie nie zauważyłam nawet, że oto 18. listopada minęły dokładnie 3 lata od momentu stworzenia przeze mnie pierwszego posta.

http://www.zitacakery.com/gallery/birthday-cakes/


Pamiętam, jak się to wszystko zaczęło, jak zastanawiałam się, czy znajdzie się ktokolwiek, kto będzie chciał czytać moje opinie, a nawet pozostanie ze mną na dłużej. 

Okazało się, że takich osób jest całkiem sporo :) Bardzo mnie to cieszy i dziękuję za to Wam wszystkim i każdemu z osobna, tym bardziej, że ostatnio rok należy do zdecydowanie najmniej produktywnych jeśli chodzi o częstotliwość postów. Złożyło się na to wiele czynników, z którym głównym jest oczywiście praca - najpierw taka, która wyciągała ze mnie całą energię, a teraz ta, której chętnie się poświęcam, bo najzwyczajniej w świecie bardzo ją lubię :) 

Mimo wszystko bardzo się cieszę, że nadal jesteście ze mną. Bez Was nie byłoby tego bloga.


Dziękuję!

PODPIS

23 komentarze:

  1. Gratuluję Ci serdecznie :) u mnie minęła akurat połowa tego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, wszystkiego najlepszego dla bloga i jego autorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :D ja w tym roku już 5 lat :) (właściwie też w listopadzie )

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Obyś dała radę kolejne 3 lata :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację! Z całą pewnością będzie więcej latek, a co za tym idzie - więcej osób! :) I tego Ci zresztą życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, życzę wielu kolejnych lat na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i życzę kolejnych udanych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę kolejnych lat tak dobrego bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego, samych sukcesów i radości z tego co robisz, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. 3 lata to jest COŚ! Życzę Ci kolejnych lat w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wytrwałości w pisaniu na kolejne lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też zawsze jakoś przegapiam urodziny mojego bloga :) A Tobie życzę kolejnych, owocnych w fajne posty i nowych czytelników lat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję :)
    U mnie jeszcze miesiąc i 4 lata ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.