poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Sezonowa wymiana garderoby z Dresslink!

Witajcie :)

Na blogach wielu z Was pojawiały się posty o produktach dostępnych w zagranicznym sklepie Dresslink. Co prawda mój blog jest o tematyce przede wszystkim kosmetycznej, co wcale nie oznacza, że zainteresowanie szeroko pojętą modą jest mi obce. Przyznam szczerze, że asortyment sklepu zainteresował mnie na tyle, że postanowiłam stworzyć swoją Wish-listę, w której przedstawię Wam swoje propozycje na zakupy lub też stylizacje.

Pod każdym zdjęciem zostawiam link odnoszący Was bezpośrednio do oglądanego produktu (tam też znajdziecie realne zdjęcia ubrań i dodatków, co moim zdaniem jest bardzo ważne). A zatem,

WISH-LISTA


















































I to tyle, jeśli chodzi o moje dzisiejsze propozycje z Dresslink. Czy znalazłyście coś, co szczególnie wpadło Wam w oko? Ja na razie wybrałam sobie dwie rzeczy: 1 ubranie i 1 dodatek. Zgadniecie, cóż to może być? ;)


PODPIS

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne są te portfele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stawiam na zegarek :P, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybór jest naprawdę szeroki! JEst w czym przebierać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rzeczy wybrałaś :) Podoba mi się pierwsza sukienka i płaszczyk :)
    Poklikane we wszystkie linki :) Będzie mi miło jak u mnie także poklikasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kliknięte :) Powodzenia we współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko podoba mi się bardzo bardzo!! :) Ta sukienka w kokardki jest boska! :) A zegarek ma w sobie to coś! Niby taki zwykły, ale niezwykły! :D Kocham takie rzeczy! Miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tą sukienkę koronkową, ale była bardzo, bardzo za krótka, za ciasna, itp ... nawet największy rozmiar byłby za mały, mimo ze jestem niska. Mi osobiście wpadły w oko wszystkie torebki :D. Poklikane, miłego dnia :),.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagle wszyscy zaczęli robić zakupy w tym sklepie;).

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko ładnie wygląda, szczególnie bluzka w piórka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.