niedziela, 5 lipca 2015

Zadbaj o swój organizm z suplementem Pure Collagen

Witajcie :)

Jak znosicie te tropikalne upały? Z pewnością znajdzie się wiele fanek takiej pogody, ja jednak jestem w opozycji. Zdecydowanie wolę umiarkowane temperatury. Ale nie zrzędzę - lato to lato i taka pogoda jest bardziej adekwatna niż 10-stopniowe chłody, które całkiem niedawno hulały po Polsce.

Dziś chciałabym przedstawić Wam pewien produkt, który stosowałam przygotowując się do obecnej pory roku. Nie, nie jest to nic związanego z opalaniem, a raczej po prostu z dbaniem o siebie.

PURE COLLAGEN firmy NOBLE MEDICA


Po co w ogóle stosować kolejny suplement, kiedy jesteśmy zalewani falą reklam o cudownym działaniu wszelakich specyfików? Co obiecuje producent?


Przejdźmy do składu:


Zgodnie z zaleceniami producenta, należy stosować kurację przez 50 dni. Zalecana porcja dzienna, to 4 tabletki, czyli na pełną kurację potrzebujemy 2 opakowań tabletek (2x100 sztuk).

Tabletki są duże, nie mają żadnej powłoczki, przez co mogą sprawiać problem podczas połykania. Ponadto zapach nie należy do przyjemnych - w końcu to kolagen z ryb morskich, także możecie sobie to wyobrazić ;)

Suplement stosowałam regularnie przez 50 dni, przyjmując 2 tabletki rano i 2 wieczorem. Podchodziłam do niego nieco sceptycznie, bo jaki suplement może zdziałać cuda? Cudów może nie ma, ale efekty zdecydowanie tak. 

Już podczas przyjmowania drugiego opakowania zauważyłam poprawę stanu moim włosów - wypada ich zdecydowanie mniej, a i zdarzają się momenty, kiedy na szczotce nie ma ich prawie wcale. 
Stan skóry także uległ poprawie. Nie jest już ona tak zmęczona, nabrała nieco blasku i ożywienia.
Dostrzegłam również zmianę w paznokciach - nie są już tak łamliwe i mniej się rozdwajają.

Minusem może okazać się cena produktu - jedno opakowanie kosztuje 59zł, 2 - 90zł. Jeśli jednak poszukujecie pomocy "od wewnątrz" i środki finansowe nie są tu barierą, myślę, że warto spróbować. Więcej możecie poczytać TU.

PODPIS

9 komentarzy:

  1. Używałam tych tabletek i byłam zadowolona z ich działania :) Szczególnie dobrze zadziałały u mnie na cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że działają. Może i ja się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie przyjmuję ten suplement, jestem ciekawa efektów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam się z tym suplementem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suplementy nie są raczej dla mnie, nigdy nie wiadomo jak się u mnie spiszą, a z niektórymi miałam złe przygody.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam je już kilkakrotnie i mam ochotę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się ostatnio skusiłam na suplementy z Oriflame, ale na razie jakichś wielkich efektów nie widzę. Kolagenu jeszcze nigdy nie brałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.