poniedziałek, 20 lipca 2015

Londyn - spełnione marzenie.

Witajcie :)

Nie odzywałam się przez dłuższy czas, za co przepraszam. Mam jednak nadzieję, że będziecie wyrozumiałe, ponieważ przyczyną mojego milczenia był wyjazd do Londynu, czyli jednego z punktów listy "miejsc do zobaczenia". Czas upłynął bardzo szybko, z wyjazdu jestem bardzo zadowolona i odczuwam duży niedosyt w związku z miejscami, które mogłam i chciałabym zobaczyć, zwiedzić, ale niestety zabrakło czasu. Zakładam jednak, że nie jest to moja ostatnia wizyta w tym miejscu i że jeszcze za jakiś czas Londyn da się poznać z kolejnej, równie ciekawej strony.

Jako że jeszcze żyję wspomnieniami z wyjazdu, zapraszam Was na małą podróż po Londynie :)
 


PODPIS

12 komentarzy:

  1. przeżycie niesamowite na pewno:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, też marzy mi się Londyn! Wspaniale, że spełniłaś swoje marzenie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chce tam jechać kto mi załatwi tam prace dam 1000 zł

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę :) Też kiedyś byłam ale mega mało zwiedzałam ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenia są po to żeby się spełniały...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie byłam, ale także marzę by tam pojechać, może za rok, jak dobrze pójdzie... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że zobaczę na własne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam w Londynie. Załuję :_

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.