środa, 29 lipca 2015

Kosmetyczne łupy z UK

Witajcie :)

Zgodnie z Waszymi sugestiami na moim Fanpage postanowiłam podzielić się z Wami moimi kosmetycznymi łupami z Londynu. Nie ma tego dużo, ponieważ zdecydowanie postawiłam na zwiedzanie, oglądanie i "chłonięcie" miasta. Niemniej jednak parę drobiazgów wpadło i chciałabym je Wam pokazać.

Soap&Glory


Będąc w UK chyba nie sposób uchronić się przed kosmetykami tej firmy. Powiem Wam jednak, że skusiłam się na nie dopiero w lotniskowym Boots'ie. Do koszyka wpadły 3 miniaturki oraz jeden produkt pełnowymiarowy.


Krem do rąk:
Żel pod prysznic:
Masełko do ciała:
Żel na "wory" po oczami:

LUSH - kolejny sklep, obok którego nie dało się przejść obojętnie. Po prostu się nie dało :)


Biorąc pod uwagę lot samolotem i ograniczenia pojemnościowe z tym związane, musiałam nieco zawęzić ogromny asortyment i wybór produktów do jedynie 3 powyższych. No cóż... :)

Tonująca woda do twarzy:
Krem do rąk:
Balsam do ust:
Czego jesteście najbardziej ciekawe? Co opisać jako pierwsze? :)

PODPIS

40 komentarzy:

  1. Marzy mi się coś z Soap&Glory... Możesz jako pierwsze właśnie to opisać albo balsam do ust z Lusha - biała czekolada, może być ciekawie. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czekoladę na ustach może jeszcze trochę za ciepło, ale z Soap właśnie testuję krem do rąk :)

      Usuń
  2. wow, super zakupy, przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem do rąk, żel i masełko miałam :) Bardzo fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Miniaturki po 2,5 funta, żel pod oczy 12,5.

      Usuń
  5. już same opakowania do mnie przemawiają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem wzrokowcem i to na mnie działa :D

      Usuń
  6. Oj lush'owe łupy, zazdroszczę samego pobytu w tym sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz kochana jaka tam jest miła obsługa? U nas w wielu sklepach muszą się jeszcze wiele nauczyć :)

      Usuń
  7. Najbardziej ciekawią mnie produkty z Lusha, bo sporo o nich czytałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zjada ciekawość, czy będą tak dobre, jak się o nich mówi :)

      Usuń
  8. Świetne łupy :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nowości :) Miłego testowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdobycze. Najbardziej to mnie ta woda tonizująca intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam znać jak się spisuje :)

      Usuń
  11. hmmm ciekawe co się ze mną stanie jak na stałe zamieszkam w Londynie... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nawet mi nie mów, że się tam przenosisz?!?! Aaaa!

      Usuń
  12. Chętnie poczytam o Soap & Glory. Te kosmetyki wyglądają tak uroczo, że sama chętnie bym je przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości. Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kosmetyki z Lusha to moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Balsam do ust wygląda przesłodko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako pierwsze zastanawia mnie działanie tego żelu pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.