poniedziałek, 1 czerwca 2015

Happy Birthday to me :)

Witajcie :)

Dziś posta kosmetycznego nie będzie, ponieważ razem ze wszystkimi dziećmi ja też dziś świętuję :)
Dzień Dziecka trwa swoją drogą, ale właśnie na 1. czerwca przypadają moje urodziny.
I tak oto właśnie dziś ukończyłam pierwsze ćwierćwiecze ;)


 Wirtualnie dzielę się z Wami pysznym tortem (którego już sporo zjedliśmy ;)
Co prawda ten dzień miał nieco inaczej wyglądać, a skończyło się na zapaleniu zatok z włączeniem antybiotyku, ale co urodziny to urodziny, trzeba świętować :)
Buziaki!

PODPIS

20 komentarzy:

  1. Kochana spełnienia marzeń i częstuję się torcikiem ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! :) I zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to zrobiłaś prezent mamie! Najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego ;) Mama miała wspaniały prezent na Dzień Dziecka.. marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione, ale wszystkiego dobrego i zdrówka ;) : *

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat, duuużo szczęścia i spełnienia marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najwspanialszego! Pamiętam jak ja miałam 1.5 roku temu ćwierćwiecze, ależ to zleciało :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.