niedziela, 28 czerwca 2015

Czerwiec w zdjęciach - tym razem prywatnie

Witajcie :)

Kolejny miesiąc dobiega końca. Kiedy minął? Nie mam zielonego pojęcia! Z jednej strony żałuję, bo czerwiec to jeden z moich ulubionych miesięcy, a z drugiej się cieszę, ponieważ w lipcu najprawdopodobniej czeka mnie jeszcze więcej zmian i niespodzianek. Na razie jednak nie będę wybiegać naprzód i zapraszam na mój czerwcowy przegląd zdjęć.

Zaczęło się już od samego początku, ponieważ na 1.06 przypada dzień moich urodzin. I tak oto ukończyłam pierwsze ćwierćwiecze.

Jednym z prezentów urodzinowych była świetna koszulka od mojej odległej, bratniej duszy. Ta osoba zna mnie bardzo dobrze i trafiła w samo sedno ;)

W celu wydania urodzinowych złotych monet wybrałam się do Warszawy na małe zakupy.

Udało się również wypróbować nowy smak kawy - Karmel Bananza. Pycha, ale nie da się tego wypić za jednym razem, nie ma szans :)

Podróże małe i duże staraliśmy się uskuteczniać w każdej wolnej chwili, a że takich było niewiele... no cóż. Może w następnym miesiącu.

Ponadto miałam do zdania dwa egzaminy na studiach podyplomowych i tym samym uzyskałam 2 nowe zawody.

Pogoda była bardzo różna. Często zimno i deszczowo...

....wtedy poprawiałam sobie humor słodkościami (nie tylko do jedzenia)

Jednak było też sporo ciepłych czy też gorących dni,

które niestety we większości musiałam spędzić w pracy. Jednak kiedy pojawiała się chwila wytchnienia, balkon był dobrą odskocznią od nerwów i sposobem na zregenerowanie sił.

I to tyle :) Mam nadzieję, że lipiec będzie obfitował w wiele ciekawszych chwil i momentów i że spełni się wszystko to, co sobie założyłam. Trzymajcie za to kciuki, bo trochę rzeczy się szykuje...

PODPIS

18 komentarzy:

  1. To ja 19 dni po Tobie kończyłam 25+1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w takim razie :) oby to kolejne ćwierćwiecze było cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje zdanie egzaminów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. udany miesiąc, oby lipiec był taki o jakim marzysz:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tytułów zawodowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tego typu posty. Przyjemnie się oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najcudowniejszego z okazji urodzin :)

    p.s. masz świetne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia oraz ciekawszych chwil i momentów w takim razie ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. sto lat! :* I gratulacje zdania egzaminów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, mam wosk pain Au raisin- bardzo smakowicie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.