niedziela, 12 kwietnia 2015

Żel pod prysznic A-DERMA, Pierre Fabre - przywołujemy wiosnę.

Witajcie wiosennie :)

Jak dobrze mieć w końcu wolny weekend! Tak niewiele, a jaka radość. Tym bardziej, że nastała na dobre moja ulubiona pora roku, czyli oczywiście wiosna. Jest wspaniale, a przesłanki o pozytywnych wiadomościach poprawiają mi humor jeszcze bardziej.


Dziś chciałabym Wam pokazać żel, który otrzymałam dzięki uprzejmości firmy A-DERMA, a także mogłam go wręczać uczestniczkom Spotkania Podlaskich Blogerek Urodowych, które odbyło się 7. marca.


Pojemność: 200ml
Cena: w zależności od apteki 25-30zł
Skład:


Żel mieści się w klasycznej tubce zamykanej klikiem, który przed pierwszym użyciem jest dodatkowo zabezpieczony, co daje nam gwarancję, że nikt wcześniej nie otwierał produktu.


Zapach przypomina mi trawę cytrynową, jest delikatny, niedrażniący, ale wyczuwalny. Zdecydowanie pasuje do wiosennego klimatu. Konsystencja jest rzadka, jak na mój gust niestety zbyt rzadka, trzeba bardzo uważać, aby żel nie przelewał się przez dłonie. Produkt nie pieni się również zbyt mocno, piana jest delikatna.


A co na temat działania mówi producent?

Rzeczywiście żel jest bardzo łagodny i delikatny w kontakcie ze skórą. Nie wywołuje podrażnień i nie jest drażniący w kontakcie np. ze skaleczoną skórą. Ma także pozytywny wpływ na stan mojej suchej skóry, która po wyjściu spod prysznica nie jest ściągnięta i przesuszona. Oczywiście również dobrze oczyszcza. Przez swoją rzadką konsystencję niestety nie jest zbyt wydajny, natomiast jest to częsta "przypadłość" kosmetyków ekologicznych. Także coś za coś, wybór należy do Was ;)

Znacie produkty tej firmy?

PODPIS

15 komentarzy:

  1. Jak dla mnie za drogi jak na zwykłe myjadło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale w sumie chyba jednak wole normalne zele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córka ma bardzo suchą skórę, może jej kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę, lecz cenowo dosyć wysoko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego produktu, lubię takie naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy, ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie delikatne żele, jednak ten troszkę kosztuje.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy ale wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się zabezpieczenie otworu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.