środa, 22 kwietnia 2015

Rozdanie z firmą A.T.W BeautyLab - WYNIKI!

Witajcie :)

Dziś post szybki i krótki, ale treściwy. Otóż nadszedł czas ogłoszenia wyników rozdania, które organizowałam wspólnie z firmą  A.T.W BeautyLab.


Jak pamiętacie, do zdobycia były wybrane przez Was perfumy, a zwycięzców (w tym wypadku - zwyciężczyń), mamy aż 3.

Nie przedłużając, perfumy Mia polecą do:




Serdecznie gratuluję! Proszę Was o przesłanie danych adresowych (wraz z numerem telefonu dla kuriera) na adres: mojkosmetycznypunktwidzenia@gmail.com Ja przekażę je dalej - do sponsora rozdania. Dane osobowe usunięte zostaną z systemu w momencie wysyłki paczek, nie ma żadnego ryzyka ze będą wykorzystywane w jakimkolwiek celu.

Wszystkim dziękuję za udział w rozdaniu, a tym którym się nie udało mam na pocieszenie informację o rabacie:

Otóż  wszystkie  kosmetyki i perfumy firmy A.T.W. BeautyLab można kupić 25% taniej po rejestracji jako stały klient na stronie internetowej www.atw.com.pl. Rejestracja w sklepie internetowym do niczego nie zobowiązuje,  a zapewnia stały dostęp do zniżki na produkty oraz do atrakcyjnych promocji.
Perfumy Mia po rejestracji kosztują 52,28PLN, także nic straconego :)
PODPIS

23 komentarze:

  1. Gratulacje :) może innym razem mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaale super :D ciekawa jestem tego zapachu :) mail poszedł, może wylądować w spamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sie ciesze dziekuje. Mail wyslany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.