niedziela, 15 marca 2015

Wiosenne Spotkanie Podlaskich Blogerek Urodowych - relacja, część 2!

Witajcie :)

Od Wiosennego Spotkania Podlaskich Blogerek Urodowych minął już ponad tydzień! Jak ten czas leci... Chętnie bym cofnęła się do ubiegłej soboty - pewnie akurat popijałabym sobie coś smacznego i rozprawiała w najlepsze nie tylko na kosmetyczne tematy. 

Jednak, oprócz zdjęć, ze spotkania pozostało coś jeszcze, a mianowicie - upominki od sponsorów.

Po raz kolejny chciałabym podziękować wszystkim firmom, które zdecydowały się tak naprawdę współtworzyć nasze spotkanie. Cieszę się, że Podlasie nie jest pomijaną częścią Polski. Tutaj też są świetnie znające się na swoim fachu dziewczyny, naprawdę! :)

A oto produkty, które sprawiły nam wszystkim radość:




  



  (wiadomość dla Podlasianek - w ofercie sklepu znajdziecie m.in. perfumy Refan sprzedawane na mililitry, woski i świece WoodWick oraz Village Candle (cudne są!) oraz produkty Fitomedu (WZ jest ich partnerem). Ponadto już niedługo otwiera się kolejne stoisko sklepu- tym razem w Galerii Białej)




  



Widzicie tę WIELKĄ świecę?! Już paliłam ;)





  
KrynickieSpa 

  
 
Akatja  - FB 

Bandi - FB 


 



 
Oraz kupony rabatowe od firmy  Forever-young





 Jeszcze raz w imieniu swoim, Pauli oraz uczestniczek spotkania - DZIĘKUJĘ :)


PODPIS

26 komentarzy:

  1. Ileż wspaniałości :) Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaaaa! Ile darów losu :D Super, niech się dobrze sprawują :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jogurt do ciała czekoladowy jest cudowny, miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W większości to fajne rzeczy. Miałam mleczko do demakijażu z serii Melisa i nie wspominam go dobrze. Mocno perfumowane i bardzo szczypiące w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. W większości to fajne rzeczy. Miałam mleczko do demakijażu z serii Melisa i nie wspominam go dobrze. Mocno perfumowane i bardzo szczypiące w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja paliłam te małe świeczki z party lite. Szkoda, że tylko w opakowaniu tak ślicznie pachną :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ach jaka radość i szczęście:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Duuużo fajnych rzeczy :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Moje Kochane :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany, oglądałam, oglądałam i myślałam, że te upominki nigdy się nie skończą. Akurat mam tonik z Melisy i bardzo mi podpasował.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowności, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prezenty, niech Ci wszystko dobrze służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. miłego testowania, ojj dużo tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pielęgnacja od stóp do głów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kosmetyczny zapas na cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Posiadam ten odświeżacz powietrza gruszka z czekoladą... Wygląda super i pięknie pachnie ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.