niedziela, 1 marca 2015

Dzisiaj kilka słów prywaty.

Witajcie :)

Dziś nie będzie recenzji, ani żadnego postu kosmetycznego. Będzie parę słów o moim związku ;)

Kiedyś myślałam, że utarte frazesy w stylu "jak ten czas szybko leci!" to jedno z ulubionych zdań starszych pań stojących przed sklepem spożywczym z torbami pełnymi zakupów.

Jak się okazało, mają rację! Czas leci niesamowicie szybko, a znacznie przyspiesza po przekroczeniu 20 lat. Tak przynajmniej było w moim przypadku.

Dlaczego o tym mówię? Ponieważ właśnie dziś, pierwszego marca, mija dokładnie 10 lat, od kiedy razem z moim R. tworzymy własny, wspólny team :) Tak, nasz związek ma już 10 lat i tak - zaczęliśmy się spotykać kiedy nie miałam nawet ukończonej 15-stki!

Bywało różnie, ale te dobre chwile zdecydowanie przeważają nad tymi gorszymi i mam nadzieję, że tak będzie zawsze. Od ponad 3 lat jesteśmy zaręczeni i taki stan rzeczy nam na razie odpowiada, choć ostatnio TŻ przebąkuje coś o "legalizacji" związku ;) Zobaczymy, ja uważam, że nie ma co się spieszyć.

Ogólnie nabraliśmy do siebie i do związku sporego dystansu, umiemy z siebie żartować nie obrażając się nawzajem. Potrafimy (a przynajmniej staramy się) kłócić w sposób zdrowy, nietoksyczny, ale przede wszystkim staramy się ze sobą rozmawiać.

I tak sobie przez to życie płyniemy... ;)



PODPIS

34 komentarze:

  1. śliczny pierścionek :) Rzeczywiście długi staż... :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas strasznie szybko leci! :) ja byłam narzeczoną przez 3 lata, ślub braliśmy w lipcu 2014 :) teraz 8 marca mija 7 lat od pierwszej randki się z moim mężem ;) gratuluję, macie naprawdę długi staż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O to podobnie jak u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pierścionek ;) Ja takiego dystansu nabrałam już po 3 latach ;) Kłócimy się, ale mimo wszystko jesteśmy ze sobą :) Dużo szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ! Szczęścia i wytrwałoci !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej gratulacje ! Ja akurat jestem z tych, które chcą po zaręczynach szybko wychodzić za mąż:) A w związku jestem już 3 lata i to wydaje mi się niewiarygodnie długo :) Szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny staż :0 jeszcze więcej szczęścia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję stażu i życzę dużo miłości i szczęścia
    P.S. Piękny pierścionek

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju Ewciu,nie przypuszczałam, że macie za sobą aż taki kawał czasu spędzonego razem!
    Gratuluję z całego serca :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje, a pierścionek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie do ślubu się też nie spieszy stan narzeczeństwa nie jest zły

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie po dwudziestce ten czas też ruszył niesamowicie z kopyta i jestem w szoku jak to zleciało. Przeraża mnie że to może przyspieszać jeszcze. Życzę szczęście :D Ja też jestem zaręczona już jakieś dwa lata chyba będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow 10 lat! ;o
    mi to tego zera z tyłu brakuje :D 12 marca rok :D
    gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. niezły staż, gratulacje :-)
    a rozmowa to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny macie staż. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zacny staż. Ja i mój Mąż znamy się od 5 lat, a w związku małżeńskim jesteśmy od 2,5 roku. Ślub zaczęliśmy planować jakieś 2 miesiące po zaręczynach :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czas leci jak szalony, u Nas w tym roku będzie już 8 lat stażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie niedawno sobie uświadomiłam, że jakb to było wczoraj pamiętam swoją 18nastkę, a za kilka dni kończę 23 lata. Ze swoim R. zaczęłam się spotykać jak miałam 16 lat, a razem jesteśmy już prawie 7 lat - ale jeszcze nie jako narzeczeni ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojj tak.. czas tak leci...
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana u mnie też spory staż na karku:) Żywczę Wam kolejnych cudownych i niezapomnianych lat:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę szczęścia!!! Ja ze swoim jestem już 11 rok i w tym roku chcemy się pobrać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje i dużo szczęścia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. to teraz kolejnych 10 życzymy:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję tak długiego stażu :) Ja jestem ze swoim chłopakiem 4,5 roku :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję, bardzo rzadko zdarza się zawiązanie związku w tak młodym wieku na zawsze, to wspaniały sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, i takie właśnie związki są piękne i można tylko podziwiać. Najważniejsze jest by właśnie partner był nie tylko partnerem,ale też przyjacielem, bratnią duszą :) Ja z moim TŻ zaczęłam 'chodzić' jak miałam 15 lat. I tak to własnie leci nam 6 rok razem, ale teraz już jako Narzeczeni :) Buziaki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje pięć lat związku uchyla przed Wami kapelusza :) Życzę Wam jeszcze więcej szczęścia niż macie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No to ja Wam życzę niekończącego się szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję i życzę Wam dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny pierścionek.
    No i oczywiście życzę wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny staż :) Nam w tym roku minie 8 lat, a zaręczeni jesteśmy od niecałego roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.