środa, 18 lutego 2015

Międzynarodowe rozdanie ;)

Witajcie :)

Zgodnie z obietnicą już niedługo na moim blogu miało ruszyć rozdanie, a że słowa dotrzymuję, oto i ono.

Międzynarodowe rozdanie!

Dlaczego międzynarodowe? Ponieważ do wygrania są 3 produkty - każdy z innego kraju.


1. Krem do twarzy Receptury Babuszki Agafii
2. Żel antybakteryjny Bath&Body Works o zapachu truskawkowym
3. Żel pod prysznic Balea Black Secret

Mam nadzieję, że zechcecie o nie zagrać. Tym bardziej, że zasady są bardzo proste. Wystarczy:

Obowiązkowo:

1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga (Mój kosmetyczny punkt widzenia)

Dodatkowo można zgarnąć punkty za:

2. Dodanie na blogu baneru przekierowującego do mojego rozdania(UWAGA! Osoby, które nie prowadzą bloga mogą udostępnić zdjęcie na swoim Fb) +1pkt  
3. Polubienie mojego Fanpage o TU +1pkt 
4. Obserwowanie mnie na Instagramie KLIK +1pkt

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu  jestem ja – Testerka, autorka bloga
http://moj-kosmetyczny-punkt-widzenia.blogspot.com/   
2. Rozdanie trwa od 18.02.2015r. do 18.03.2015r. do północy.    
3. Rozdanie wygrywa osoba, która zostanie wylosowana przy pomocy maszyny losującej.
4. Wyniki losowania będą podane w ciągu 5 dni od daty zakończenia rozdania.
5. Na maila z danymi do wysyłki czekam do 5 dni od opublikowania przeze mnie wyników. Po tym czasie losuję kolejną osobę.
6. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.
7. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych /Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.

Wzór zgłoszenia:

1. Publicznie obserwuję bloga jako:
2. Baner na blogu: TAK(link)/NIE
3. Polubiłam Cię na Fb: TAK(imię i pierwsza litera nazwiska lub nazwa)/NIE

4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK(nazwa)/NIE

Powodzenia!


PODPIS

112 komentarzy:

  1. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: martysiia
    2. Baner na blogu: TAK (five-star-girl.blogspot.com z prawej strony bloga :P)
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Martyna J
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: Nie, bo nie mam już instagrama :(
    buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: yourpleasure
    2. Baner na blogu: TAK : http://agnieszkabloguje.blogspot.com/
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK, Agnieszka Ni.. a także polubione przez stronę Agnieszka bloguje
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK agnieszkaniz

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Eva Pe
    2. Baner na blogu: TAK http://ladyinblack69.blogspot.com/
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Eva Pe
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam Ci na Fb jako Ewa P...........

      Usuń
  4. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Rudaaa12
    2. Baner na blogu: nie
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK jako rudaa12.blogspot.com
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE


    ale fajne rozdanie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: moooni-que
    2. Baner na blogu: TAK (http://moooni-que.blogspot.com)
    3. Polubiłam Cię na Fb: NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Justyna Pezdek
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: AISAK.
    2. Baner na blogu: nie
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Katarzyna G.
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: nie

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Agnieszka Winciorek
    2. Baner na blogu: TAK liveagi.blogspot.com
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Agnieszka W
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: An J
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb:NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK avinion_jk

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Milena M
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Milena Mn

    OdpowiedzUsuń


  11. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Fabryczna
    2. Baner na blogu: TAK www.zakupowafabryczna.blogspot.com
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Zakupowa Fabryczna
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Ale KlaPa
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK (ALE.KLAPA)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Natalia | JakPięknieByćKobietą
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Jak pięknie być kobietą
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK natalyyjka

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Michasia S.
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Gabi K
    2. Baner na blogu: TAK http://cosmetic-addiction.blogspot.com
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK cosmetic-addiction.blogspot.com
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Publicznie obserwuję bloga jako:Benia besia
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Bernadetta B
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Mädchen aus dem All
    E-mail: madchenausdemall@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: rudy włos
    2. Baner na blogu: TAK rudywlos.blogspot.com
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Kasia S
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK rudy_wlos

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Natalia - juicy raspberry
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: dagmarka
    2. Baner na FB TAK https://www.facebook.com/photo.php?fbid=882715161781491&set=a.441110602608618.110722.100001290463680&type=1&theater
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK jako Dagmara Marut
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK jako dagmarka2311

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Pola Parol
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Pola Parol
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń

  22. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Serenitka B
    2. Baner na blogu: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Monika B
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: kanwuje czytam testuję
    2. Baner na blogu: TAK http://skinandtheacne.blogspot.com/
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Acne skin
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Kasia
    2. Baner na blogu: TAK / modawedlugkasi.blogspot.com
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK / Katarzyna Majdan
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Publicznie obserwuję bloga jako:Naughty Girl
    2. Baner na blogu: TAK http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Naughty Girl
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK giovannajoanna

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Publicznie obserwuję bloga jako:Zdzisława Imianowska
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Zdzisława I
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Publicznie obserwuję bloga jako:Zdzisława Imianowska
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Zdzisława I
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Sylwia Bomba
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Sylvia B
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: xkeylimex
    2. Baner: TAK https://www.facebook.com/kaylime/posts/1066629613365684?pnref=story
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Kachna P.
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK xkeylimexblog

    OdpowiedzUsuń

  30. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Kathy Leonia
    2. Baner na blogu: TAK na dole po prawo: http://kathyleonia88.blogspot.com
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Katarzyna P.
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

  32. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Magdalena Jezierska
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK madziami93

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Weronika K
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: iwoniurkaa
    2. Udostępniłam na FB: TAK : https://www.facebook.com/iwonka.motak/posts/843726129017534
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Iwona Magdalena Motak
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Noelka Noel
    2. Udostępniłam na FB: TAK : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=340665756133599&id=100005705325791&pnref=story
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Panna Anna
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: nie

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Publicznie obserwuję bloga jako:Kalinda Avokado
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Kalinda Avokado
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Lady Angel
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK, Paulina Dominika N.
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK, paaaulajna18

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Joasiaczek
    2. Baner na blogu: TAK http://mowtylkoszeptem.blogspot.com
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Joanna N
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Publicznie obserwuję bloga jako:Anna Zierold
    2. Baner na blogu: TAK https://www.facebook.com/azierold1/posts/849723068400118?pnref=story
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Anna Z
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuje jako: Moon.
    Polubiłam Cię na Fb: tak Justyna K

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Publicznie obserwuję bloga jako:Karolina Kołodziej
    2. Baner na blogu: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=752641818145778&id=100001998991859&pnref=story
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Karolina K
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: kosmetyczka kikusi
    2. Baner na blogu: TAK(link)/ http://kosmetyczka-kikusi.blogspot.com/
    3. Polubiłam Cię na Fb:)/NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie:)/NIE

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: kosmetyczka kikusi
    2. Baner na blogu: TAK(link)/ http://kosmetyczka-kikusi.blogspot.com/
    3. Polubiłam Cię na Fb:)/NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie:)/NIE

    OdpowiedzUsuń
  44. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Natalia G
    2. Baner na blogu: TAK (loveanimalsi.blogspot.com z lewej strony bloga)
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Natalia G
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: babskiazyl.blogspot.com
    2. Baner na blogu: TAK http://babskiazyl.blogspot.com/
    3. Polubiłam Cię na Fb: NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Pani Lecter
    2. Baner na blogu: TAK be-for-yourself.blogspot.com od poniedziałku nazwa zmienia się na stara-pudernica.blogspot.com
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Agata N.
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK pani_lecter

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja tradycyjnie się wstrzymuję, ale... powodzenia dla uczestniczek.

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: ann bee
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Anna S
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  49. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Beauty B.
    2. Baner na blogu: TAK(http://beautybeauty2003.blogspot.com/)
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK( Beauty .)
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: nie mam

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: pysiunia212
    2. Udostępniłam na fb: TAK : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1375210882797647&id=100009262440145
    3. Polubiłam Cię na fb: TAK Angelika Eś
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Magda Lena
    2. Udostępniłam na fb: Nie
    3. Polubiłam Cię na fb: Nie
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  52. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Edyta H.
    2. Baner na blogu: TAK allthesnuf.blogspot.com
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Edyta H
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK tarxjant

    OdpowiedzUsuń
  53. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Pink Lipstick
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK jako Agata Ce
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  54. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: wlosowo-kosmetycznie
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: wlosowo-kosmetycznie

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Anjaa1103
    2. Baner na blogu: TAK (http://www.blogujaca-para.blogspot.com)
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK (Ona i on)
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Kara
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Karolina Polak
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  58. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Renata Ciosek
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Renata C
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK Renata Ciosek

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: deedee_1
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK, Dee Dee
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  60. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Jolanta K.
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Immenseness
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Magdalena J.
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK immenseness

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. Publicznie obserwuje bloga jako: Marta Szafran
    2. Udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/azafranxx/posts/1423592304606131?pnref=story
    3. Polubiłam Cię na FB: Tak jako Marta Szafran
    4. Obserwuje Cię na Instagramie: TAK platynka6

    OdpowiedzUsuń
  63. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: wiolkaa93
    2. Baner na blogu: TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Magda N
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  64. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Anka45 / Anka Fiołek
    2. Baner na blogu: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1398578800456063&id=100009118689048
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Anka F.
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  65. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Paulina Paluch
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Paulina P
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK paluch.paulina

    OdpowiedzUsuń
  66. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Alicja P.
    2. Baner na blogu: TAK http://alicjamagdalena.blogspot.com/
    3. Polubiłam Cię na Fb: /NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  67. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Iwona K
    2. Baner na blogu: TAK: 1. Publicznie obserwuję bloga jako:
    2. Baner na blogu: TAK(link)/NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK: Iwona K.
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK(imię i pierwsza litera nazwiska lub nazwa)/NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK(nazwa)/NIE

    OdpowiedzUsuń
  68. 1. Publicznie obserwuję bloga jako:Polka J.B
    2. Baner na blogu: TAK(link)/NIE: TAK http://polkagotujeisiemaluje.blogspot.com/
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK(imię i pierwsza litera nazwiska lub nazwa)/NIE: TAK Polka gotuje i sie maluje
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK(nazwa)/NIE: NIE

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo fajne nagrody ! Super rozdanie ;) !
    Trzymamy za Was kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. 1. Publicznie obserwuję bloga jako Ania Stachowiak
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK(Ania S.)
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  72. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: xkochamspacwszafie
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK - Ilona Dudek Imagi
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK - ximagi

    OdpowiedzUsuń
  73. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Alicja Głowacka
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK (Ala Lala)
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK (alaa.lalaa)

    OdpowiedzUsuń
  74. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: mili litr
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  75. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: ma ra
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK, Ma Ra
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  76. Publicznie obserwuję bloga jako:Joanna Skawińska
    2. Baner na blogu: TAK http://pieczenieciast-frajdablogspot.com
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Joanna Skawińska
    4. Obserwuję Cię na Instagramie:NIE

    OdpowiedzUsuń
  77. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Marzena S
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie:NIE

    OdpowiedzUsuń
  78. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: brisingr M
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  79. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Anittkova
    2. Baner na blogu: TAK http://anittkova.blogspot.com/
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Zeznania Blondynki
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK Anittkova_official

    OdpowiedzUsuń
  80. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: societygirl-testuje
    2. Baner na blogu: TAK - http://societygirl-testuje.blogspot.com/
    3. Polubiłam Cię na Fb: NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    :)

    OdpowiedzUsuń
  81. 1. Publicznie obserwuję bloga jako:Paulina M
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  82. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Paulliens
    2. Baner na blogu: TAK / simple-effective.blogspot.com
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK / Paula Paulliens
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK / Paulliens
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  83. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Chelsea Lena
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Magdalena Ch.
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK chelsea_lena

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję jako Basia S
    baner na http://mojasciana.blogspot.com/
    Lubię na FB nie
    Obserwuję na instagramie jako watanukichan

    OdpowiedzUsuń
  85. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: swiaturody159
    2. Baner na blogu: TAK http://swiaturody159.blogspot.com
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Świat Urody
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  86. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Natalia Daily
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Nata Lia
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    :)

    OdpowiedzUsuń
  87. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Kasiaaa
    2. Baner na blogu: TAK: http://w-moich-kregach.blogspot.com/
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK: W moich kręgach
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  88. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: zaczarowanaa
    2. Baner na blogu: TAK www.me-and-my-passions.blogspot.com
    3. Polubiłam Cię na Fb:NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  89. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Neonowa
    2. Baner na blogu: TAK http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/
    3. Polubiłam Cię na Fb: NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  90. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Barbara Danielska
    2. Baner na blogu: TAK(link),https://www.facebook.com/baska.barbara.71/posts/1560743154202921?pnref=story
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK jako Basia Żurek-Danielska
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  91. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Ciekawska Beti
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK jako Bernadetta Jeżynka
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner: TAK https://www.facebook.com/bernadettajulia.t/posts/1614873598735699

      Usuń
  92. Blog obserwuję jako: Katarzyna Michałowicz
    Link do udostpnienia na moim profilu FB: TAK / https://www.facebook.com/katarzyna.michalowicz/posts/936209126403757?pnref=story
    Na FB lubię jako: Katarzyna Michałowicz

    OdpowiedzUsuń
  93. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Ladyme
    2. Baner na blogu: TAK ladyladyme.blogspot.com
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Edzia H
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: -

    OdpowiedzUsuń
  94. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Anais Roue
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK jako Wiola R.
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  95. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: KamiluŚkaa
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: NIE
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  96. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Panna Migootka
    2. Baner na blogu: TAK www.urodawgblondynki.blogspot.com
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Panna Migootka
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  97. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: mixoffashion.blogspot.com
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Sabina S.
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  98. Publicznie obserwuję bloga jako: dorota wysocka
    Polubiłam Cię na Fb: Dorota W

    OdpowiedzUsuń
  99. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Karina - Azmariaa
    2. Baner na blogu: TAK: www.fashionforazmariaa.blogspot.com
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK: Karina J.
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  100. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: nr147
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK, Natalia Rzepka
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń

  101. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Agnieszka eS.
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Agnieszka Żmu..
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: /NIE

    OdpowiedzUsuń
  102. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Lidia Wójtowicz
    2. Baner na blogu: TAK http://heyblogan.blogspot.com/
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Lidia W
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK miasto1234

    OdpowiedzUsuń
  103. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: KosmetykoFanki
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK KosmetykoFanki
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  104. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Teresa Mk
    2. Baner na blogu: TAK http://terereniamk.blogspot.com/
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Teresa Mk Matusik
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  105. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: dobiezka
    2. Baner na blogu:-
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Marta D.
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: dobiezka

    OdpowiedzUsuń
  106. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: nika88
    2. Baner na blogu: NIE
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Monika bloguje
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: TAK, monikabloguje

    OdpowiedzUsuń
  107. 1. Publicznie obserwuję bloga jako: Rincewind99
    2. Baner na blogu: nie
    3. Polubiłam Cię na Fb: TAK Agnieszka K
    4. Obserwuję Cię na Instagramie: nie mam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.