wtorek, 20 stycznia 2015

Wiosenne Spotkanie Blogerek Podlaskich - lista osób zaproszonych

Witajcie :)

Dziś mam nadzieję poprawić humor 10 osobom, ponieważ lista dziewczyn zaproszonych na Wiosenne Spotkanie Blogerek Podlaskich jest już gotowa :)


Przypominam, że oprócz kosmetycznych nowinek i wielu ciekawych rozmów, spotkaniu przyświeca jeszcze jeden, bardzo ważny cel, a mianowicie pomoc podopiecznym Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej im. dr Ireny Białówny w Białymstoku.

Mam nadzieję, że żadna z osób zaproszonych nie zmieniła zdania i nadal chcecie poznać osoby tak jak Wy uzależnione od kosmetyków.

Żeby jednak dopełnić formalności, poprosimy o maile na adres spotkaniebabeczek@gmail.com potwierdzające gotowość przybycie na spotkanie dnia 07.03.2015r.

Wiadomo, że różne wypadki chodzą po ludziach, ale prosimy o przemyślane decyzje, gdyż odwoływanie zgłoszenia w ostatniej chwili nie jest niczym miłym dla organizatorek.  

Osobom chętnym, zdecydowanym i tym, które potwierdzą swój udział w spotkaniu prześlemy w mailu zwrotnym wszystkie niezbędne informacje dotyczące spotkania.

A teraz już nie przedłużam! Oto lista zaproszonych:

10. Magda http://swiat-blanki.blogspot.com/

Mam nadzieję, że wszystkie spotkamy się 7 marca!

Do zobaczenia (i czekamy na maile)!

 
PODPIS

22 komentarze:

  1. No coz. Widocznie to jeszcze nie mój czas.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy jeszcze listę rezerwową, nigdy nic nie wiadomo :)

      Usuń
    2. Ok. :) a więc liczę na 'kupe' szczęścia:p

      Usuń
    3. :))) Cieszę się jak szalona :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Również życzę udanej zabawy :) My tego dnia bawimy się w Dębicy :)

      Usuń
  3. Szokuncio, znowu te baby MOJE UKOCHANE PODLASIANKI :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej zabawy. Ja w tym roku nie zgłaszałam się bo mam inne plany na ten dzień. Ale kto wie - może za rok, jeśli będzie takie spotkanie organizowane, to pewnie inaczej zaplanuję sobie czas i wyślę zgłoszenie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się cieszę ;) Jest mi bardzo miło że znalazłam się na liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno będzie fajnie :) Szkoda, że nie wszyscy się załapali.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.