czwartek, 1 stycznia 2015

Szczęśliwego Nowego Roku!

Witajcie w roku 2015! :)

Jak tam forma po szalonej nocy? U mnie w porządku, ponieważ tym razem zostaliśmy z R. w domu czego wcale nie żałuję. Taki odpoczynek był mi potrzebny.

2014 nie był złym rokiem, wydarzyło się całkiem sporo: przeprowadziłam się, skończyłam studia, zmieniłam pracę, kupiłam kota (:D), byłam w lepszej kondycji niż w 2013, spotkałam się po raz pierwszy z rewelacyjną osobą... Tak, to był dobry rok. 

Mam jednak nadzieję, że ten z piątką na końcu też będzie na 5. Czego i Wam z całego serca życzę.

Szczęśliwego Nowego Roku!


PODPIS

14 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.