wtorek, 6 stycznia 2015

Moja kolekcja świec Yankee Candle... i nie tylko!

Witajcie :)

Jak zapewne wiecie, bo mówiłam o tym nie raz, jestem uzależniona od Yankee Candle. Nie ma co się silić na łagodniejszy wstęp, bo tak właśnie jest i mam tego pełną świadomość ;) Oprócz Yankee zaczęłam się interesować innymi firmami jak Kringle, Busy Bee, Village Candle czy Goose Creek.

Dziś nie będzie długiego wpisu, a jedynie zdjęcia. Już nie raz prosiłyście mnie o to, bym pokazała swoją kolekcję i właśnie dziś spełniam to życzenie :)

Jeśli będziecie szczególnie ciekawe jakiegoś zapachu - dajcie znać, na pewno opiszę go na blogu. Tak samo w przypadku pytań, wskazówek dotyczących palenia/dbania o świece. Pomogę w miarę własnej wiedzy ;)

Miłego oglądania!





 Village Candle jest na sprzedaż - gdyby ktoś był chętny, proszę się odezwać :)

PODPIS

54 komentarze:

  1. gdybym miała wybrać coś z tych cudeniek to miałabym kłopot :) wszystko zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warm Woolem Mittens,Sweet Angel,marzenie!Ostatnio zachwycam sie Kringle Kandle i Partylite,polecam.Z Party:Powiew Jesieni,Big Apple by night,by day,Brzózka,Cynamon i pomarancza.Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo! Szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym przeczytała o Bunny Cake i Cozy Sweater :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Bunny już pisałam jakiś czas temu, a o sweterku napiszę :)

      Usuń
  5. ale szaleństwo :D na dodatek nie znam żadnego zapachu! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No szalona :D Ale zazdroszczę bardzo! U nas właśnie biedronkowe świeczuszki się palą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko, ile zapachów, których nigdy nie widziałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szok, totalny szok!!!!A gdzie Ty kupowałąś te nieznane mi zapachy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę z allegro, trochę z USA, trochę się powymieniałam z innymi świecomaniaczkami :)

      Usuń
  9. Pękłam z zazdrości! Ja nawet jednej się jeszcze nie dorobiłam :) Gdzie je kupujesz? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę z allegro, trochę z USA, trochę się powymieniałam z innymi świecomaniaczkami :)

      Usuń
  10. Łał , ale ich dużo !!! Nie szkoda Ci pieniędzy na tyle świeczek ? Nie nalezą one to najtańszych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma jakieś hobby, moim jest palenie świec Yankee :) Może i nie są najtańsze, ale nie można sobie wszystkiego w życiu odmawiać :)

      Usuń
  11. Soft Blanket wg mnie to duszący zapach głowa mnie bolała po nim :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust, poza tym w świecy jest zdecydowanie łagodniejszy niż w wosku ;)

      Usuń
  12. jak dużo :P a palisz czasem? :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezła kolekcja - i taka konsekwentna, większość zapachów wąchałam, ale nie mam ich.

    Mam koleżankę, która ma dużą kolekcję świec. Pokazywałam je kiedyś na blogu, choć od tamtej pory jej kolekcja ewoluowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podasz namiary? Chętnie obejrzę :)

      Usuń
  14. Wow, kolekcja robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę, ja chciałabym chociaż jedną ://

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, ja już pisałam Ci na grupie, że piękną masz kolekcję :) zazdroszczę, a zarazem cieszy mnie taki widok :) PIĘKNOŚCI!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę! Marzę o świecy soft blanket :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie Ty to wszystko trzymasz!:):) super kolekcja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie poważnie rozważam zakup nowego regału specjalnie w tym celu :))

      Usuń
  19. halo gdzie lekarz? xd kochana jaki Ty masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
  20. masz wspaniałą kolekcję, jak dotąd nie miałam ani jednej świecy, same woski.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju jak to u Ciebie uroczo wygląda :D
    Ja jestem jednak fanką wosków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam przez długi czas, ale ostatnio jednak wygrały świece :)

      Usuń
  22. Z pewnością chciałabym wypróbować....wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pozazdrościć takiej kolekcji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nieeeźle:)) Czy świeca z Kringle Candle jest intensywniejsza zapachowo od YC?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko maluszka więc ciężko stwierdzić, ale ogólnie KC są mocne. Moja świeczka ma dobrą moc. W każdej firmie zdarzają się zapachy mocniejsze i słabsze :) Ja preferuję YC, ale to kwestia gustu.

      Usuń
  25. Wow, niezła kolekcja. Sama bym chętnie przygarnęła niektóre z tych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  26. mam do ciebie pytanko.gdzie mozna zakupic firmowy regal yankee candle?prosze o namiary. ks.malbork@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem. Ja planuję zakup zwykłego regału z półkami, żeby pomieścić świece. Pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Oj widzę, że mamy podobny gust zapachowy! :) Wiele z tych świec jest również i u mnie na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem zainteresowana village candle. Jakie zapachy? mari.zuch1w3@gmail

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne są wszystkie nowości z Village Candle jak Randevous :)

      Usuń
  29. Witam mam pytanie dotyczące Goose creek candle widzę że posiadasz świecę gdzie można je dostać pozdrawiam również maniaczka świec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Moja GC akurat przypłynęła do mnie z USA, ale z tego co wiem, to już w przyszłym tygodniu mają być u polskiego dystrybutora, a do kupienia będą w sklepie internetowym Pachnąca Wanna.

      Usuń
    2. Dziękuję za szybką odpowiedź i pozdrawiam

      Usuń
  30. Niezły zestaw. Większości z nich nie miałam okazji testować, ale ciągle nabywam nowe zapachy i próbuję. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.