środa, 26 listopada 2014

Yankee Candle - zapowiedzi na rok 2015

Witajcie :)

Jakiś czas temu pojawiły się głosy, że powinnam znów częściej pisać o Yankee Candle. Jako, że ten blog jest dla Was, spełniam Wasze życzenia i dziś chciałabym Wam przedstawić ofertę zapachową Yankee na pierwszą połowę 2015 roku. Powiem Wam, że moim zdaniem NAPRAWDĘ jest czym się zainteresować. 

No to lecimy!

WIOSNA


CASIS - Vibrantly stimulating. The lush aroma of black current berries with a fresh burst of tartness. 

Bujny aromat czarnych porzeczek z dodatkiem wybuchowej cierpkości.


SHEA BUTTERPure contentment.  Indulge yourself in this creamy smooth scent with hints of beautiful fruit blossoms.

Czyste zadowolenie.  Zatrzymajcie się w tym kremowym zapachu z nutą pięknych, owocowych kwiatów.


ALOE WATERClean refreshing water blends with thick soothing aloe to create a wonderfully relaxing fragrance experience.

Czysta orzeźwiająca woda miesza się z kojącym aloesem, aby stworzyć zapach cudownie relaksującego aromatycznego doświadczenia.


RÓWNIEŻ WIOSNĄ...


PINK GRAPEFRUIT - with a soft, dewy pink hue, is the scent of perfectly ripe, sun-kissed fruit bursting with bright, tingly citrus to stir the senses.

W delikatnym, różowym odcieniu, zapach zroszonych, doskonale dojrzałych owoców muśniętych słońcem. Stworzony, aby pobudzić zmysły.


RED RASPBERRY is tangy sweet and full of nature’s goodness with the delicious scent of ripe, rosy red raspberries.

Zapach słodki i pikantny, pełen dobroci natury ze wspaniałym aromatem dojrzałych, czerwonych malin.
 


EDYCJA LIMITOWANA (WIOSNA - LATO 2015)


MOROCCAN ARGAN OIL blends hints of patchouli and sandalwood with the exotic aroma of rare argan oil. The result is a uniquely inviting ambience perfectly reflected via a deep red colour hue.

MAROKAŃSKI OLEJ ARGANOWY łączy szczyptę paczuli i drzewa sandałowego z egzotycznym aromatem rzadkiego oleju arganowego. W rezultacie powstaje wyjątkowo intrygujący nastrojowy zapach, doskonale odzwierciedlony poprzez głęboki, czerwony odcień wosku.

 
Offering a rich and seductive aroma is OUD OASIS, a prized incense which helps set a luxuriously calming mood, perfectly reflected by the smooth yellow wax colour tone. 

Oferując bogaty i uwodzicielski aromat, OUD OASIS, cenione kadzidłopomaga wprowadzić w uspokajający nastrój, co jest doskonale ukazane w żółtym odcieniu wosku.


Completing the collection is FRANKINCENSE, a precious resin which has long been sought for its delicate sweetness, peppery spiciness and balsamic wood undertones.

Zakończeniem kolekcji jest FRANKINCENSE, cenna żywica, w której od dawna szukano jej delikatnej słodyczy, pieprznej pikanterii i balsamicznej nutki drewna.


LATO

 

The first enticing fragrance, TARTE TATIN, is perfect for connoisseurs of delicacies and evokes a just-baked tart made with sweet apples, spices and vanilla.

Pierwszy kuszący zapach, Tarta Tatin, jest idealny dla koneserów przysmaków i przywołuje aromat przed chwilą upieczonej tarty ze słodkich jabłek, przypraw i wanilii.

 

CAPPUCCINO TRUFFLE is an irresistible café favourite, defined by the decadent pairing of bold, roasted coffee and luscious, velvety chocolate.

Cappuccino Truffle ulubiona kawiarnia, kojarząca się  z dekadencką, parującą, paloną kawą i słodką, aksamitną czekoladą.


Completing the delectable collection is PAIN AU RAISIN, a tantalising scent that blends the aroma of cognac soaked raisins baked in buttery vanilla dough with a sprinkling of cinnamon.

Zakończenie kolekcji - PAIN AU RAISIN - kuszący zapach, który łączy w sobie aromat moczonych w koniaku rodzynek, pieczonych w maślanym, waniliowym cieście i  oprószonych cynamonem.


I DODATKOWO...


JELLY BEANS  czyli pyszne żelkowe fasolki. Mają się pojawić na Wielkanoc. 


No i jak wrażenia? Powiem Wam, że dawno nie byłam tak zaciekawiona zbliżającą się kolekcją. A całkiem możliwe, że pierwsze wiosenne zapachy pojawią się już w grudniu!

Jakie są Wasze typy? U mnie jest to niemal wszystko ;))

PODPIS

46 komentarzy:

  1. Fajne propozycje, na pewno pachną obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niedługo się przekonamy :)

      Usuń
  2. Rodzyneczki, tarta, cappuccino - moje zapachy...mniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mnie też kuszą jedzeniowe :)

      Usuń
  3. Ogromnie kuszą mnie te zapachy, nie mogę się ich doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale te zapachy się zapowiadją:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę , yankee z aloesem musi ciekawie pachnieć, a na Wiosnę dużo nowości widzę : )

    Ps. Nie chcę abyś pomyślała ,że to spam : ) Chciałam zaprosić cię na mój nowy blog : http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ Jeżeli mnie nie pamiętasz byłam stąd : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ : )

    Pozdrawiam Serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no - nie powiem, postarali się, ciekawe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę mieć je wszystkie :) Zapowiadają się kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ciastkowe, słodkie zapachy mnie kuszą :) Bo za owocowymi nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze nie mam tej serii jesiennej ani zimowej chyba :) coś się ociągam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie poza nielicznymi perełkami to nie ma w nich nic ciekawego :)

      Usuń
  10. Cappuccino Truffle mnie najbardziej kusi;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze limitowanka z przełomu wiosny i lata najciekawsza i mam nadzieję,że bez problemów dotrze do Polski. Lato jakieś takie jesienne ;P, po aloesie i maśle shea nie spodziewam się oczekiwanej mocy, a reszta to monotematyczne owoce. Brak mi świeżych, morskich zapachów,których nie brakuje za to w USA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne skojarzenia co do lata - takie zapachy pasowałyby na jesień. Owoce mnie też nie kuszą, ale na Masło Shea jednak liczę. Z morskich ma się pojawić Beach Holiday, ale to właśnie w USA i nie jestem pewna, czy zapach dotrze do nas... tak jak i White chocolate apple.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Wiosna w porównaniu z ubiegłą to rewelacja :)

      Usuń
  13. Aż kilka sobie wyobraziłam jak mogą pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no naliczyłam 4, no może 5 :) zbankrutuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też... chyba już czas zacząć oszczędzanie :)

      Usuń
  15. Ty masz ewidentnego hopla już z tymi woskami:D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. najbardziej czekam na żelki i malinki .;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kazdy jeden zapach chetnie objelabym w posiadanie:)) brzmia przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej zainteresowała mnie kolekcja letnia, ot co! Malinek nieco się obawiam, bo po ostatnim wosku o zapachu owoców leśnych, mam do niej mały uraz :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, no tak :( A mnie interesuje i letnia i limitowana wiosna - lato i masło shea i żelki... będę bankrutem :O

      Usuń
  19. Taki słoiczek dostać na Mikołaja - marzenie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.