niedziela, 23 listopada 2014

Wyniki rozdania!

Witajcie :)

Nie wiem jak Wy, ale ja nie lubię niedziel. Niby to jeszcze weekend, a tak naprawdę myśli się już jedynie o tym, że jutro do pracy. W tym tygodniu jednak moja niedziela nie jest taka straszna, ponieważ do pracy idę tylko jutro, a potem mam cały tydzień urlopu :) Tak to można żyć!

Mam nadzieję, że ten dzień okaże się równie miły dla jednej z Was, ponieważ dziś przychodzę z wynikami mojego rozdania. Blog skończył 2 lata, przekroczył magiczną liczbę 100 000 wejść i teraz pozostaje mi jedynie czekanie na 1000 obserwatorów. Mam nadzieję, że wkrótce  i z tego powodu będę miała okazję się cieszyć :)


Wam wszystkim dziękuję za udział w zabawie i jak zawsze żałuję, że nie mogłam nagrodzić wszystkich prawidłowych zgłoszeń. Na pocieszenie dodam, że już niedługo szykuję kolejne rozdanie, także bądźcie czujni :)

A nagroda tym razem leci do....


Serdecznie gratuluję! Proszę o przesłanie danych do wysyłki na adres: mojkosmetycznypunktwidzenia@gmail.com

Miłej niedzieli :)

PODPIS

41 komentarzy:

  1. Gratulacje ;D
    PS. Ja też nie lubię niedziel ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, nie znoszę niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację ;-)
    ja bardziej nie lubię niedzieli wieczorem niż rano :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :)

    ja niedziele lubię tak do 12-13 później już myśle tak, jak ty- jutro znowu! i tak jak zwykle- byle do piątku:P

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje :)
    Co do niedziel zgadzam się! O wiele bardziej wolę sobotę i piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. winszuję!
    co do niedziel to ja Cię pocieszę - mam zajęcia od poniedziałku do niedzieli :( weekendu w ogóle nie mam:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Monia :*
    Ja dziś na szczeście już jestem po zajęciach :D I przyznam tą niedzielę to ja lubię ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie lubiłam niedziel.
    Zwyciężczyni gratuluję ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    I życzę udanego urlopu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.