wtorek, 7 października 2014

Wyniki konkursu z firmą Seboradin!

Witajcie :)

Z pewnością niektóre z Was niecierpliwie oczekują na wyniki konkursu z firmą Seboradin... Dlatego nie przedłużając, oto one:



1. MIEJSCE - cała kuracja przeciw wypadaniu włosów:

Długie włosy

MIEJSCA 2. 3. i 4. - balsamy przeciw wypadaniu włosów:

 Ewelina Gie 
 Dorenn
Anonimowy (Emipi94)


Wszystkim bardzo dziękuję za udział, gratuluję zwyciężczyniom i proszę o przesłanie swoich danych adresowych na mojego maila: mojkosmetycznypunktwidzenia@gmail.com

Ja tymczasem uciekam leczyć swoje coraz silniejsze przeziębienie.

PODPIS

21 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuję!!! I się wyczekałam, bardzo, bardzo dziękuję, marzyłam o tej kuracji :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)

    A Ty kuruj się, Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.