niedziela, 19 października 2014

Mój mobile mix

Witajcie :)

Na początku chciałabym Wam serdecznie podziękować! Za co? Za to, że jesteście :) Otóż udało mi się przekroczyć magiczny próg 100.000 wejść na bloga! To wszystko dzięki Wam, bo piszę właśnie dla Was i do Was. 

Dzisiaj, ponieważ jest niedziela, a ja jestem po weselu, na recenzję nie mam sił. Będzie za to coś, co sama bardzo lubię oglądać na innych blogach, a mianowicie Mobile mix. Oto krótkie zestawienie zdarzeń z mojego życia uchwyconych przez spust migawki ;)

Zaczęło się kiepsko: silne przeziębienie z bólem gardła, kaszlem i zapchanymi zatokami... jednak dzielnie z nim walczyłam.

Od kiedy nauczyłam się pić kawę, coraz bardziej się od niej uzależniam. Nie może zabraknąć również słodkiego dodatku.

 
A żeby mieć w czym tę kawę pić z przyjemnością, skusiłam się na kubki z oferty Biedronki.

Mój kolejny nałóg, o którym już pewnie wiecie, to woski i świece zapachowe. Obecna pora roku i aura są idealne do wieczornego relaksu w blasku świec i z kubkiem gorącej herbaty w dłoni.

W tym roku obchodziłam również swój pierwszy dzień nauczyciela.

A wczoraj bawiłam się na wspomnianym wcześniej weselu znajomych ;)

I tak oto mijają mi kolejne dni. Często jest męcząco, czasem znajdzie się chwila relaksu, ale ogólnie jest dobrze, oby nie było gorzej :)

PODPIS

36 komentarzy:

  1. nono, gratuluję tylu wyświetleń !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubki z Biedronki też mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeczka musi pachnieć świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie dotyczą teraz 2 pierwsze zdjęcia :( choruje sobie :(
    Czekam na jakąś fotorelacje z wesela :> bo widzę że miałaś fajny makijaż :) i ciekawa jestem reszty :)
    U mnie susza z weselami..dopiero w przyszłym roku będą 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chora - kaszel mnie męczy :(

      Usuń
    2. Zdrowiejcie dziewczyny :* Oj zdjęcia makijażu mam słabe, robione telefonem, ale może wrzucę ;)

      Usuń
  5. Super mix, świetne kubeczki ;) aż miło z takich wypić ciepły napój!
    Świeca prezentuje się świetnie :) ja z folią też już próbowałam, spróbuję też na tej małej świecy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne kwiaty na dzień nauczyciela :))
    I fajne te fotki z wesela ;) chcę więcej zobaczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Choróbska nie omijają nikogo w tym sezonie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na razie mam bana na kubki, bo już nie mam gdzie ich trzymać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. juz Ci mówiłam, ze ten Twój wiaderkowy świecznik ejst fenomenalny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę pobuszować w Pepco i jeszcze coś dokupić :)

      Usuń
  10. Ale śliczne zdjęcia z wesela :)
    a te kubki sa super! sama się zastanawiam czy ich nie capnąć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A kubki trzeba było brać! :D

      Usuń
  11. Nie wiedziałam że jesteś nauczycielką :D Czego uczysz? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również czuje się już uzależniona od świec zapachowych :) palę po trochu nowości dla mnie czyli B&BW :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pierwszego dnia nauczyciela :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pachnie ta świeca z YC? Bo obrazek zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam te dwa kubki z Biedronki, ha! :D

    Oj, tak - nie ma to jak wieczór przy wosku / świecy zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Uzależniona od nich jestem, to wiadomo, ale jak tu się relaksować bez pięknego zapachu? :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.