środa, 3 września 2014

Nowa gazetka Biedronki - Odkryj w sobie piękno cz. II

Witajcie :)

Dziękuję za miłe słowa dotyczące Choco pod poprzednim postem. To prawda - maluch rośnie mi bardzo szybko. I tu pytanie do "kociar" - czy waga 3,6kg w wieku 6 miesięcy to nie za dużo? Nevki podobno osiągają wagę nawet 10kg także wydaje mi się, że chyba wszystko jest w normie. Tym bardziej, że Choco je mniej niż powinien. Po prostu więcej nie chce i już. Niemniej jednak chętnie przeczytam Wasze opinie :)

Dziś chciałabym Wam pokazać ofertę Biedronki, która pojawi się w sklepach już jutro. W pierwszej części "Odkryj w sobie piękno" kupiłam między innymi nieszczęsny micel, który tym razem na pewno sobie odpuszczę, ale ogólnie wybór jest całkiem spory.



Co mi wpadło w oko? Micel z Garniera (lubię go, już testowałam), mooooże jedwab z Lotonu (lubię firmę), może tabletki do rąk/stóp...? A Wy skusicie się na coś?


PODPIS 

PS. Przepraszam, że ostatnio zaniedbałam się w odpisywaniu na komentarze i w odwiedzaniu Waszych blogów, ale mój grafik jest niesamowicie napięty. Postaram się nadrobić w wolniejszej chwili (czyli pewnie w niedzielę...). Mam nadzieję, że mogę liczyć na Waszą wyrozumiałość :*

31 komentarzy:

  1. Mnie zainteresował jedwab, muffinki do kąpieli i musujące tabletki.
    Dzięki, że informujesz o promocjach, bo bym nie wiedziała, że takie rzeczy w Biedronce można dostać.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo w końcu chyba kupię tego micelka z Garniera!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że uda mi się niczego nie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na kotach się niestety nie znam, więc nie pomogę. Sama mam psa, którego próbuję utuczyć odrobinę. Ale on co zje to spala migiem. A gazetka Biedronki fajna. Kilka rzeczy mi pewnie wpadnie do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moooże skuszę się na jakąś kąpielową muffinkę, ale tak poza tym to raczej szału nie ma jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym się skusiła na płyn micelarny z Garnier i płatki kolagenowe pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne promocje,pora wybrać się na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. płatki kolagenowe iiiii te mufinki!Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na kąpiel do dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w Biedrze było wystawione trochę rzeczy z tej gazetki, kupiłam szampon i odżywkę z farmony. Może jak któregoś dnia będę przy okazji to kupię muffinkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Całe szczęście nic nie wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szał u blogerek na nową gazetkę:) już 3 post o niej;):)

    OdpowiedzUsuń
  13. szalejeta z tą promocją biedroneczkowych gazetek:D

    OdpowiedzUsuń
  14. ciągele kuszą mnie te muffinki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kurde, a ja ten micel z garniera kupiłam ostatnio za 15 zł ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogerka kosmetyczna i takie niedopatrzenie? :D

      Usuń
  16. mam w planach zakup tego płynu z Garniera;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie kuszą wyłącznie babeczki do kąpieli ;) Ostatnio jestem uzależniona od wanny - od razu po pracy do niej wskakuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo - po takim wysiłku należy się chwila relaksu :)

      Usuń
  18. garnier teraz w rossie jest taniej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. w sumie nic mnie bardzo nie zainteresowało, może zaopatrzę się jedynie w płyn micelarny z garniera ;)


    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. te muffinki do kąpieli mnie zainteresowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest kilka rzeczy fajnych w tej gazetce, ale znając życie jak zajdę do biedronki to, to co będę miała w planach kupić to tego nie będzie :( (a w moim mieście są aż trzy biedronki).

    OdpowiedzUsuń
  22. Kuszą mnie babeczki do kąpieli

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.