piątek, 26 września 2014

Konkurs z firmą Seboradin - tylko 8 dni!

Witajcie :)

Dziękuję za wiele miłych słów dotyczących mojej włosowej metamorfozy. Ja jestem jak najbardziej zadowolona ze swojej decyzji i w sumie żałuję, że nie podjęłam jej wcześniej. 

Dziś za to mam dla Was niespodziankę, ponieważ razem z firmą Seboradin zorganizowałam na swoim blogu kolejny konkurs!

Nagrody są bardzo ciekawe i warte poznania, ponieważ są to produkty skierowane przeciw wypadaniu włosów:


Do wygrania po raz kolejny są aż 4 nagrody, a to oznacza 4 zwycięzców!

1. Nagroda główna - kuracja Seboradin Przeciw Wypadaniu Włosów (szampon, balsam, lotion, maska)
2.-4. Trzy kolejne nagrody - Balsam Seboradin Przeciw Wypadaniu Włosów (nowość!)


Zasady są bardzo proste. Wystarczy:
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Polubić fanpage MOC WŁOSÓW [KLIK]
3. Napisać odpowiedź na pytanie: "Jakie są składniki aktywne Nowości Seboradin - Balsamu Przeciw Wypadaniu Włosów oraz dlaczego gęste i zdrowe włosy są dla Ciebie tak ważne?" - podpowiedzi na pierwszą część pytania szukajcie TU
 
Wzór zgłoszenia dla ułatwienoa:
1. Obserwuję publicznie bloga jako:
2. Lubię fanpage MOC WŁOSÓW jako:
3. Odpowiedź na pytanie:

Regulamin:
1. Fundatorem nagród w konkursie jest firma Seboradin, a organizatorem jestem ja, czyli autorka poniższego bloga.
2. Najciekawsze odpowiedzi zostaną wybrane przeze mnie oraz przez Sponsora konkursu.
3. Nagrody wysyła Sponsor konkursu.
4. Wyniki pojawią się na blogu do 3 dni od zakończenia rozdania.
5. Konkurs trwa od 26.09.2014r. do 04.10.2014r. włącznie.
6. Osoby, które wygrają w konkursie, proszone są o przesłanie swoich danych osobowych na adres: mojkosmetycznypunktwidzenia@gmail.com
7. W przypadku braku kontaktu przez okres 3 dni, wybrana zostanie kolejna osoba.

Mam nadzieję, że zadanie nie jest trudne, a gra - warta świeczki.

Życzę wszystkim powodzenia!

PODPIS

16 komentarzy:

  1. oberwuję jako hair world
    lubie jako kamila b........z
    SKŁADNIKI AKTYWNE:
    wyciąg z nasturcji,
    wyciąg z palmy sabałowej,
    wyciąg z arniki,
    wyciąg z rukwi wodnej,
    wyciąg z bluszcza
    wyciąg z cytryny,
    wyciąg z nagietka,
    wyciąg z jasnoty,
    wyciąg z rozmarynu,
    wyciąg z karczocha,
    wyciąg z szałwii,
    olej arganowy,

    Gęste i zdrowe włosy są dla mnie bardzo ważne. Włosy to atrybut każdej kobiety. Zawsze miałam długie włosy, aczkolwiek ich świadoma pielęgnacja zaczęła się ok. rok temu. Pielęgnacja wcale nie musi być czasochłonna i trudna, wystarczy naprawdę niewiele aby włosy stały się naszą wizytówką. W pełni zdrowe, ładne włosy dodałyby mi jeszcze większej pewności siebie. Dbanie o nie sprawia mi dużą frajdę, uwielbiam także dzielić się opiniami, wymieniać spostrzeżeniami. Mimo wielu pochwał dalej walczę o satysfakcjonującą dla mnie długość. Ostatnio także borykam się z wypadaniem włosów. Nie wiem co się z nimi dzieje, ale widok dużej ilości włosów na szczotce, dywanie naprawdę mnie przeraża. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o tej serii, szczególnie marzy mi się wypróbowanie szamponu. Nie ukrywam, że bardzo bym chciała wprowadzić serię tych kosmetyków do mojej pielęgnacji. Gęste, zdrowe włosy dodałyby mi energii, sprawiłyby uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1) Obserwuję jako Klusi
    2) Lubię jako: Daria Sękowska
    3)
    Aktywne składniki
    wyciąg z nasturcji,
    wyciąg z palmy sabałowej,
    wyciąg z arniki,
    wyciąg z rukwi wodnej,
    wyciąg z bluszcza
    wyciąg z cytryny,
    wyciąg z nagietka,
    wyciąg z jasnoty,
    wyciąg z rozmarynu,
    wyciąg z karczocha,
    wyciąg z szałwii,
    olej arganowy,

    Takie własnie włosy zdrowe, gęste jak za młodzieńczych lat marzą sie mojej mamie, która już od dawna boryka się z problemem wypadania włosów i żadne suplementy diety nie są wystarczające. Jest piękną pełną życia kobietą, która wkurza sie bo grzywka jej się przerzedziła, a włosy wychodzą garściami, a przecież każda kobieta marzy by mieć piękne, gęste włosy nie ważne w jakim jest wieku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Firma Seboradin nowy balsam do włosów stworzyła
    I na pewno się nie upokorzyła
    Wszyscy ten produkt pokochają
    Gdy jego skład poznają
    Pierwsze co się rzuca w oczy
    To wspaniały wyciąg z jasnoty
    Z bluszcza i cytryny także taki mamy
    Teraz już ten balsam na pewno kochamy
    Wyciąg z palmy sabałowej
    Upiększy nam całą głowę
    A ten z arniki
    Zawiera same dobre czynniki
    Wyciąg z karczocha choć mi nie znany
    Wiem , że powszechnie jest bardzo lubiany
    I także szałwii w składzie nie brakło
    Której efekty nie blakną łatwo
    Działanie nasturcji tak dobrze znane
    Chroni włosięta przed wypadaniem
    A to jest zmorą w jesienny czas
    Wyciąg z rozmarynu będzie w sam raz
    Szybko rozprawi się z tym trudnym problemem
    Z nowym balsamem pójdzie w zapomnienie
    Dodana do niego rukiew wodna
    Z pewnością okaże się niezawodna
    Chcesz by skalp był odżywiony?
    Wyciąg z nagietka niezastąpiony!
    No i na koniec coś cudownego
    Namiętnie przez wszystkich pożądanego
    Prezentuję odlotowy olej arganowy!
    Świetna firma, super skład
    Po prostu marzenie
    Bardzo chciałabym to dostać!
    Spełnisz me pragnienie? :)


    Gęste i zdrowe włosy są moim marzeniem, bo to jest mój główny cel w walce o piękne włosy. Niestety natura nie obdarzyła mnie widoczną gęstością i muszę wziąć tę sprawę w własne ręce. Jeśli mam możliwość coś zdziałać, nie waham się :) Poświęcam włosom tak wiele czasu, że miło mi jest spoglądać w lustro i widzieć efekty mojej pracy. Inna sprawa, że nie zawsze mi się to udaje. Zdrowe , ładne włosy były atrybutem kobiety już wieki temu i do tej pory nic się w tej kwestii nie zmieniło. Myślę, że każda z nas , niezależnie od długości, koloru i fryzury pragnie aby jej kosmyki takie właśnie były . Nigdy nie zawiodłam się jeszcze na firmie Seboradin , dlatego w niej upatruję sprzymierzeńca w walce przede wszystkim o gęstość , a także zadowalający stan czupryny :)

    Obserwuję jako : Anita Sz
    Na FB lubię jako : Anita Sz.

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: nika88
    2. Lubię fanpage MOC WŁOSÓW jako: Monika bloguje
    3. Odpowiedź na pytanie:
    Gęste i zdrowe włosy są dla mnie ważne, ponieważ tylko wtedy pięknie wyglądają i są moim atutem a nie udręką. Mam bardzo długie włosy, ostatnio lecą mi z głowy niczym liście z drzew. Obcięłam co prawda ponad 10 cm, ale bez zmian w pielęgnacji nic to nie pomoże. Gęste i zdrowe włosy pozwalają na ich szybką stylizację, czesanie. Nie trzeba przykładać tak dużej uwagi do czesania każdego kosmyku w obawie przed mocniejszym pociągnięciem, co skutkuje z kolei wyrywaniem włosów z cebulkami. Kuracja Seboradin mogłaby uratować moją czuprynę. Całe życie mam długie włosy i nie wyobrażam sobie ich ściąć do ramion czy krócej, ale jeśli będą mi nadal tak wypadać, to nie będzie odwrotu. Po ciuchu mam nadzieję, że to jesienne przesilenie, zamierzam kupić w aptece jakiś suplement na włosy, do tego brakuje tylko odpowiednio dobranych kosmetyków.

    Głównymi składnikami Balsamu Przeciw Wypadaniu Włosów są: wyciąg z nasturcji, wyciąg z palmy sabałowej, wyciąg z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszcza wyciąg z cytryny, wyciąg z nagietka, wyciąg z jasnoty, wyciąg z rozmarynu, wyciąg z karczocha, wyciąg z szałwii, olej arganowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję jako Rarity
    2. Lubię jako: Aja Rarity
    składniki aktywne
    - wyciąg z nasturcji
    - wyciąg z palmy sabałowej,
    - wyciąg z arniki,
    - wyciąg z rukwi wodnej
    - wyciąg z bluszcza
    - wyciąg z cytryny,
    - wyciąg z nagietka,
    - wyciąg z jasnoty,
    - wyciąg z rozmarynu,
    - wyciąg z karczocha,
    - wyciąg z szałwii,
    - olej arganowy,

    Czemu są dla mnie ważne? Bo włosy to oprawa człowieka. Według mnie to jakie kto ma włosy, odzwierciedla czy dba o siebie. Bo włosy to nie tylko obraz ich pielęgnacji, ale też sposób odżywiania czy też trybu życia. Kiedyś gęste włosy to była dla mnie codzienność, niestety od jakiegoś czasu więcej ich gubię niż mi wyrasta, dlatego chciałabym coś z tym zrobić, by powróciły moje szalone włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako Anita B.
    Lubię jako Anita Barbara
    Składniki aktywne :
    - wyciąg z nasturcji
    - wyciąg z palmy sabałowej,
    - wyciąg z arniki,
    - wyciąg z rukwi wodnej
    - wyciąg z bluszcza
    - wyciąg z cytryny,
    - wyciąg z nagietka,
    - wyciąg z jasnoty,
    - wyciąg z rozmarynu,
    - wyciąg z karczocha,
    - wyciąg z szałwii,
    - olej arganowy

    Gęste i zdrowe włosy dodają urody. Jakkolwiek próżno by to nie zabrzmiało tak jest. Odwracają uwagę od mankamentów, sprawiają, że czujemy się bardziej kobiece. Przynajmniej ja tak mam. Gęste i zdrowe włosy dodają mi pewności siebie. Raz zdarzyło mi się ściąć je dość znacznie. Bardziej niż chciałam, bo fryzjerka poszalała. I to było bardzo traumatyczne przeżycie. Serio :) Nie mogłam się doczekać aż odrosną. Od tego momentu nie eksperymentuję. Doceniam to co mam i staram się dbać o moją czuprynę jak najlepiej mogę. Dlatego tak bardzo niepokoi mnie wypadanie. Zawsze widząc moje kłaczki na dnie wanny zastanawiam się czy odrosną :)Bo gęste i zdrowe włosy to spory atut. Synonim kobiecości, dobrego zdrowia i...młodości. Po trzydziestce to kryterium też jest ważne. Nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie biore udzialu bo i tak nie wygram:P

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Składniki aktywne:
    wyciąg z nasturcji,
    wyciąg z palmy sabałowej,
    wyciąg z arniki,
    wyciąg z rukwi wodnej,
    wyciąg z bluszcza
    wyciąg z cytryny,
    wyciąg z nagietka,
    wyciąg z jasnoty,
    wyciąg z rozmarynu,
    wyciąg z karczocha,
    wyciąg z szałwii,
    olej arganowy,

    Dlaczego gęste i zdrowe włosy są dla mnie tak ważne:

    S..zarobury nadszedł wrzesień
    wraz z nim chłodna , wietrzna jesień
    czas dla włosów niełaskawy
    potwierdzają się obawy,
    że pojawią się problemy
    coś poradzić na nie chcemy

    E..sencja kobiety i piękność
    to zdrowych włosów objętość
    i jak się nie przejmować
    gdy czupryna niezbyt zdrowa
    wiedzą przecież wszystkie dziewczyny
    jakie mogą być tego przyczyny
    lecz najgorsza drogie panie
    to jest włosów wypadanie!

    B..o gęste, zdrowe włosy to bardzo ważna sprawa
    dbanie o ich wygląd to dla mnie podstawa
    błysk i miękkość końce podcięte
    wtedy właśnie czuję, że się naprawdę piękne

    O..zdoba największa to przecież włosy
    koczki, fale, loki, kłosy..
    piękny makijaż, ubranie to bzdura
    gdy na głowie niechlujna fryzura

    R..zeczywistość poza tym jest taka :
    włosy przyciągną wzrok chłopaka
    gdy w burzy lśniących fal ręce swe zanurzy
    w zadbanej tafli włosów na pewno się zadurzy

    A.. urok i wdzięk to słodkie atrybuty
    nie dodadzą ich aż tyle sukienki
    nie dodadzą nowe buty
    które szybko wyjdą z mody
    włosy nadal dodawać będą urody

    D..odają także pewności siebie
    naturalna z nich biżuteria
    lekkim ruchem odrzucam loki za siebie
    jak łatwo przychodzi teraz kokieteria

    I.. radość wielką mam, gdy o siebie dbam
    zabawa przy tym spora
    olejki, szampony, balsamy
    spa włosowe to zapachów pięknych pora
    w lustro się spojrzeć nie boję teraz
    po kilku zabiegach w łazience
    znajomi myślą, że byłam u fryzjera
    a ja sama wzięłam włosy w swoje ręce

    N..o i blogi – lektura wspaniała
    godzinami je mogę przeglądać
    kopalnia wiedzy to przecież niemała
    i motywacja by dobrze wyglądać
    warto więc odżywiać loki
    cebulki wzmacniać i chronić
    poradę dam krótką na koniec przemowy:
    róbcie tak, by włos nie spadł Wam z głowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję jako Emipi94
      Lubię jako Emilia Pilarska

      Usuń
  9. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Justyna Pezdek
    2. Lubię fanpage MOC WŁOSÓW jako: Justyna Pezdek
    3. Odpowiedź na pytanie: Głównymi składnikami Balsamu Przeciw Wypadaniu Włosów są: wyciąg z nasturcji, wyciąg z palmy sabałowej, wyciąg z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszcza wyciąg z cytryny, wyciąg z nagietka, wyciąg z jasnoty, wyciąg z rozmarynu, wyciąg z karczocha, wyciąg z szałwii, olej arganowy.

    Gęste i zdrowe włosy są dla mnie ważne, bo tak naprawdę tylko takie zachwycają i przyciągają spojrzenia, a ich właścicielce dodają uroku, atrakcyjności i pewności siebie. Odpowiednio wypielęgnowane są piękne same w sobie, to kobiecy atrybut i wabik na mężczyzn, dlatego zawsze warto przykładać się do ich pielęgnacji i pilnować by włos nam z głowy za często nie spadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Długie Włosy

    2. Lubię fanpage MOC WŁOSÓW jako: Karolina Jasnos

    3. Odpowiedź na pytanie:

    3a : Aktywne składniki balsamu Seboradin Przeciw Wypadaniu Włosów to w szczególności : wyciąg z nasturcji, wyciąg z palmy sabałowej, wyciąg z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszcza, wyciąg z cytryny, wyciąg z nagietka, wyciąg z jasnoty, wyciąg z rozmarynu, wyciąg z karczocha, wyciąg z szałwii, oraz olejek arganowy.

    3b : Gęste i zdrowe włosy są dla mnie bardzo ważne, bo takich nie posiadam. Jeszcze rok temu cieszyłam się pięknymi, długimi kosmykami sięgającymi do połowy pleców. Były zdrowe i piękne. Pomijając mankamenty mojej figury, czy choćby za długi nos, włosy zawsze stanowiły dla mnie powód do dumy. Dodawały mi pewności siebie, czułam się atrakcyjniejsza i kobieca. Nigdy w życiu nie miałam krótkich włosów - zawsze długie włosy były dla mnie ważne. Niestety na początku tego roku spadła na mnie okropna choroba, przez którą do dziś zmagam się z wypadaniem włosów. Nie potrafię tego powstrzymać żadnymi środkami..a moje włosy? Nie ma ich już praktycznie wcale :( Fakt : nowe odrastają ... ale ile to lat trzeba, żeby zaczęły prezentować się w miarę dobrze i "zapełniać" widoczne ubytki. Włosy sięgają teraz ledwo za ramiona, musiałam je wyrównać :( Za każdym razem ciężko to znoszę. Wypadanie włosów jest bardzo przykrym stanem fizycznym i psychicznym. Szczególnie źle znoszą go kobiety. Od lat włosy uchodzą za atrybut piękna,atrakcyjności i kobiecości. Stąd,gdy tracimy włosy, może pojawić się u nas nawet depresja... Wielokrotnie płakałam z tego powodu, nie chciałam przebywać wśród ludzi..którzy ciągle dopytywali "Co zrobiłaś z włosami?". Powoli godzę się z myślami,że trzeba czasu i cierpliwości... Powoli wracam do normy. Włosy bardzo powoli, ale też dają oznaki małej współpracy. Liczę na produkty Seboradin przeciw wypadaniu włosów - bo Seboradin według mnie to jedna z lepszych firm dermokosmetycznych dostępnych w Polsce, a ich produkty już kiedyś pomogły mi (seria regeneracyjna) w walce o zdrowe, piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Dorenn
    2. Lubię fanpage MOC WŁOSÓW jako: Dorota W.
    3. Odpowiedź na pytanie:
    * Głównymi składnikami Balsamu Przeciw Wypadaniu Włosów są: wyciąg z nasturcji, wyciąg z palmy sabałowej, wyciąg z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszcza, wyciąg z cytryny, wyciąg z nagietka, wyciąg z jasnoty, wyciąg z rozmarynu, wyciąg z karczocha, wyciąg z szałwii oraz olej arganowy.
    *Cenię sobie naturalność. Nie gonię za trendami włosowymi. Nie wygoliłam sobie boku maszynką, chodzi o głowę oczywiście. Nie robiłam ombre, nie farbowałam całą paletą kolorów, nic z tych rzeczy. Tak wiem, farbowanie ani inne ww. bajery to nie zbrodnia. Ale jak już wspomniałam - naturalność. Tak więc chodzę sobie po świecie w niefarbowanych włosach od poczęcia (o ile farbowanie bibułą na szkolny bal w podstawówce nie podważa tego argumentu), w przeciętnych fryzurach(choć falowane włosy przybierają różne dziwne, artystyczne formy) - żadnych szaleństw. Dbam, chucham, krzyczę gdy ktoś je przygniecie np. w autobusie lub gdzie indziej, miejsce to nie problem. Olejuję, spędzam ogrom czasu na robienie nowych mikstur w celu oczywistym a te cholery wypadają na potęgę. Chyba nie zdają sobie sprawy, że ja nie robię tego z nudów. Przykro mi gdy taki wychuchany włos spada z głowy, tak wiem 100 dziennie to norma ale moje wypadają całymi garściami. Czemu tak nad tym ubolewam ? Gęste i zdrowe włosy są dla mnie ważne, bardzo. W moim wypadku wystarczy rozpuścić włosy by poczuć się w 100% kobietą, wtedy widzę wzrok innych tylko na mnie. Ponadto nie muszę się martwić, mogę w spożywczym spokojnie schylić się po ziemniaki i nie zastanawiać się czy pani kasjerka, która mi się bacznie przygląda właśnie komentuje mój miesięczny odrost. Gęste włosy mają wiele zalet, można je zapuścić i zimą traktować jako szalik, można zrobić sobie kitkę i zachwycać się godzinami przed lustrem jaka jest gruba, no przyznaj się też tak robisz. Chciałabym by ludzie podchodzili do mnie i gratulowali mi pięknej czupryny, w sumie mogą się tez nią zachwycać na odległość i w milczeniu... a nie walili tekstem "e laska ale lniejesz"

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Ewelina Gie

    2. Lubię fanpage MOC WŁOSÓW jako: Ewelina Gorz

    3. Odpowiedź na pytanie:

    1) Aktywne składniki balsamu Seboradin Przeciw Wypadaniu Włosów to w szczególności : wyciąg z nasturcji, wyciąg z palmy sabałowej, wyciąg z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszcza, wyciąg z cytryny, wyciąg z nagietka, wyciąg z jasnoty, wyciąg z rozmarynu, wyciąg z karczocha, wyciąg z szałwii, oraz olejek arganowy.

    2) Gęste i zdrowe włosy są dla mnie bardzo ważne, ponieważ są na ten moment tylko moim marzeniem. Już kiedyś pisałam tutaj na blogu, że zmagam się ze skutkami bardzo intensywnego wypadania i przerzedzenia moich włosów. Podjęłam tą walkę już dobre parę miesięcy temu, jednak efekty są tak mizerne, że ciężko się wypowiadać nawet. Chodzi o to,że włosy rosną stosunkowo wolno - zanim moje odzyskają formę, musi minąć parę lat. To strasznie przygnębiająca sprawa. Dodatkowo wciąż wypadają..Jak mogę ratować włosy, które nie chcą pozostać na mojej głowie? :( Zdrowe, gęste włosy są w tym momencie dla mnie czymś nieosiągalnym. Człowiek w takich chwilach traci pewność siebie, czuje się źle ze sobą, ma stany przygnębienia. Czasami nawet zauważam,że ograniczyłam kontakty społeczne, byleby nie musieć pokazywać się w "aktualnym" włosowym wydaniu. Zdrowe i gęste włosy to ozdoba każdej kobiety, to wizytówka piękna i zdrowia, to atrakcyjność i kobiecość w jednym.Gdy się to traci w jeden moment, naprawdę ciężko zachować spokój i komfort psychiczny. Sytuacja czasami przerasta. Produkty Seboradin cenię sobie i mam o nich bardzo dobre zdanie. Tej kuracji jeszcze nie dane było mi używać. Być może byłaby to dla mnie szansa, na choćby minimalny krok do przodu w walce o zdrowe i gęste kosmyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: lucasjanicky

    2. Lubię fanpage MOC WŁOSÓW jako: Łukasz J.

    3. Odpowiedź na pytanie:

    1) Aktywne składniki balsamu Seboradin Przeciw Wypadaniu Włosów to w szczególności : wyciąg z nasturcji, wyciąg z palmy sabałowej, wyciąg z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszcza, wyciąg z cytryny, wyciąg z nagietka, wyciąg z jasnoty, wyciąg z rozmarynu, wyciąg z karczocha, wyciąg z szałwii, oraz olejek arganowy.

    2) Gęste i zdrowe włosy są ważne, bo nigdy nie wiadomo kiedy przyjedzie książe na swym rumaku i będzie chciał dostać się do komnaty. Nie chciałbym wylądować na podłodze niczym mrówka z reklamy i obić sobie plecy, więc moja wybranka musi mieć silny, gruby, gęsty włos. Jeśli będą zdrowe, miałbym pewność, że dobrze się odżywia, ponieważ dieta ma ogromny wpływ na wygląd i stan włosów i miałbym pewność, że obiad będzie codziennie na stole na mnie czekał :D

    lucasjanicky@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Pink Lipstick
    2. Lubię fanpage MOC WŁOSÓW jako: Agata Ce
    3. Odpowiedź na pytanie: Piękne i zdrowe włosy to marzenie każdej kobiety. Każda z nas chciałaby znaleźć kosmetyk, który pobudzi włosy do wzrostu i da im piękny blask. Ja straciłam bardzo wiele włosów i wiem, że gdy jest ich mniej niż zawsze, można stracic trochę pewności siebie :) Gęste włosy są dla mnie bardzo ważne, bo dodają kobiecości, pewności siebie i dzięki nim czuję się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.