wtorek, 19 sierpnia 2014

Wyniki rozdania z firmą Seboradin!

Witajcie :)

Dziś przychodzą z dobrą wiadomością aż do 4 osób! Są już wyniki konkursu z firmą Seboradin. Szkoda, że frekwencja nie była większa i tym bardziej dziękuję osobom, którym chciało się nieco wysilić i wziąć udział w zabawie.

Nie przedłużając, nagroda główna, leci do:




Miejsce drugie, trzecie i czwarte zajmują kolejno:








Gratuluję wszystkim zwycięzcom i proszę o jak najszybsze podanie danych do wysyłki wygranych na adres:
mojkosmetycznypunktwidzenia@gmail.com

A w mojej głowie rodzi się pomysł na kolejny konkurs... bądźcie czujne :) 


PODPIS

28 komentarzy:

  1. Ale fajnie, że mi się udało :) Adres do wysyłki wysłałam przed chwilą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mam prośbę, daj mi znać jak sprawdzisz skrzynkę emailową, czy moja wiadomość z adresem do ciebie dotarła :)

      Usuń
    2. Odpisałam :)
      I gratuluję!

      Usuń
  2. aaaaale fajnie :D pierwszy raz w życiu udało mi się coś wygrać! dziękuje bardzo i gratuluje pozostałym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu nie ma mnie tu na zdjęciu, bo ja także wygrałam . Nieważne z resztą- dzisiaj przyszła do mnie maska , jutro koniecznie ją wypróbuję! Dzięki raz jeszcze! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... skoro dziś dostałaś maskę, a u mnie wyniki też są dopiero dziś, to raczej nie u mnie wygrałaś...

      Usuń
  4. Ha, dzięki za fajną zabawę. Będziem się maseczkować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje bardzo za głowna nagrodę :)
    Ajj to sie nazywa szczęscie:)
    Pozdrawiam :*:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.