sobota, 9 sierpnia 2014

Wyniki Letniego Rozdania!

Witajcie! :)

Dziś od rana mam bardzo dobry humor, ponieważ:

a) w końcu się wyspałam
b) niedługo wybieram się na Spotkanie Blogerek Podlaskich! Nie mogę się doczekać :)

Dziś dzień dla jednej z Was również okaże się jeszcze lepszy (a przynajmniej mam taką nadzieję), ponieważ mam już wyniki Letniego Rozdania.



Zliczanie głosów i sprawdzanie zgłoszeń zajęło mi trochę czasu, ale tak duża ilość osób biorących udział w rozdaniu bardzo mnie ucieszyła.

Niestety tak zwykle pojawiły się osoby, które albo nie doczytały regulaminu albo po prostu starały się go obejść... Nie będę tego komentować. 

Nie będę już jednak przedłużać, czas na wyniki! Zestaw Balea leci do....:




Moje gratulacje! :))

Pozostałym osobom dziękuję za zabawę i przypominam, że jeszcze przez tydzień na blogu trwa konkurs z firmą Seboradin, w którym wygrywają aż 4 osoby! [KLIK]


Zachęcam do wzięcia udziału!



PODPIS

28 komentarzy:

  1. Najszybciej otrzymana nagroda ever :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę Michasiu, że to właśnie Tobie się udało :)

      Usuń
  2. gratulujemy, kosmetyki tej marki bardzo nas kuszą od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  3. wielkie gratulacje :) dzięki za zabawę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.