wtorek, 12 sierpnia 2014

Włosowy duet od Fitomedu

Witajcie :)

Jak humory, jak nastroje? U mnie dobrze, ale tylko dlatego, że w sobotę znów spotkałam się z "moimi" podlaskimi blogerkami. Dziewczyny jak zawsze były świetne i czas minął jak z bicza strzelił. Ale nie o tym dziś, relacja ze spotkania pojawi się już wkrótce.

Dziś za to chciałabym Wam pokazać pewien duet znanej już na pewno Wam marki, czyli firmy Fitomed

SZAMPON DO WŁOSÓW TŁUSTYCH ORAZ ODŻYWKA NORMALIZUJĄCA




Pojemność:

Szampon: 250ml
Odżywka: 200ml

Cena:

Szampon: 11,50zł [klik]
Odżywka: 9,50zł [klik]

Skład:

Szampon:

Odżywka:



Opakowania to charakterystyczne dla firmy butelki z wygodnym klikiem.




Jeśli chodzi o zapach i konsystencję produktów, to są pewne różnice. Szampon jest rzadszy, jednak nie ma to negatywnego wpływu na jego wydajność. Pieni się bardzo dobrze, dzięki czemu jednorazowo nie trzeba lać go dużo. Pachnie typowo dla kosmetyków Fitomedu - ziołowo, ale nienachalnie.



Odżywka jest gęstsza, jaśniejsza i niestety mniej wydajna. Pomimo faktu, iż nakładam ją jedynie na skalp (próbowałam na długość, ale się nie sprawdziła), ubywa jej dosyć szybko. To, na co warto zwrócić uwagę, to zapach. Jest on odmienny od tych, do których przyzwyczaił mnie Fitomed. Pachnie rześko, nieco męsko. Kojarzy mi się z męskim, wodnym żelem pod prysznic.




No a jak z działaniem?

Nie ukrywam, że oba kosmetyki zwróciły moją uwagę ze względu na obietnice producenta o zmniejszeniu nadmiernego przetłuszczania włosów, ograniczeniu wypadania + łagodzeniu objawów związanych z występowaniem łupieżu. O ile z tym ostatnim nie mam zbyt wielu kłopotów - pojawia się sporadycznie, tak codzienny przetłuszcz jest moją zmorą. Umyte włosy nie są odbite od nasady, a przyklepane do skóry jak po całym dniu. Zdaję sobie sprawę, że "winne" są temu moje długie i ciężkie włosy, jednak to, co się wyprawia na mojej głowie, woła o pomstę do nieba. 

Duet Fitomedu rzeczywiście ograniczył powstawanie łupieżu do minimum, włosy również nie sypią mi się jak szalone, jednak efekt zmniejszenia przetłuszczenia mnie nie zadowolił. Owszem, jest nieznaczna poprawa, ale nie ma tego efektu "wow", na który czekałam. Być może swój wkład ma tutaj męczący upał, który wpływa na wzmożenie łojotoku. Niemniej jednak nadal będę poszukiwać czegoś, co mi pomoże.


PODPIS

36 komentarzy:

  1. fajne składy mają:) ja mialam odzywke ich do blond

    OdpowiedzUsuń
  2. dwa razy chciałam już kupić ten szampon, ale coś mnie powstrzymywało :P może słusznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Składy dość ciekawe, ale zioła na moich włosach robią masakrę...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam to samo z włosami teraz, okropnie się przetłuszczają :/ wydaje mi się że ten zestaw lepiej by się może sprawdził jak nie ma takich upałów

    OdpowiedzUsuń
  5. U nie fitomed do włosów kompletnie się nie sprawdza..

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten szampon- jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawią mnie szampony i odżywki Fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Ci nie pomogę w tej kwestii, bo ja sucharek pod każdym względem. Ale dobrze ze piszesz o łupieżu, bo kupię w takim razie go mojemu M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale od łupieżu jest on tylko w niewielkim stopniu, jeśli nie ma się z nim poważnych problemów.

      Usuń
  9. Ostatnio wcisnęłam ten szampon chłopakowi i mówi to samo. Łupież zniknął, ale przetłuszczają się w takim samym tempie.

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat nie są przystosowane do moich włosów, ale zerknę na stronie co jeszcze ciekawego oferuje Fitomed :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę znaleźć gdzieś Fitomed stacjonarnie bo mam ochotę na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnych kosmetyków do włosów Fitomed ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze żadnego produktu tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubie ich kosmetyki i oczywiście ten duecik mam

    OdpowiedzUsuń
  15. polecam Ci mydełko cedrowe Agafii- u mnie z przetłuszczaniem zdziałało cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi to odżywki zawsze jak woda schodzą : )

    OdpowiedzUsuń
  17. pokazuj kudełki a nie gadasz o kosmetykach włosowych ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam kosmetyki z fitomedu po za odżywkami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawi mnie ten szampon ;) Zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  20. wypróbuję ale pod względem łupieżu;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Akurat tego duetu tej firmy jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Produkty wyglądają bardzo ciekawie :)
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę w końcu spróbować czegoś z Fitomedu. Dotychczas trochę bałam się tego ziołowego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na razie mogę używać wyłącznie specjalistyczne szampony :( Do dziś nie wiedziałam, że na przetłuszczanie się włosów mają wpływ hormony! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wypadanie i łojotok to może być sprawa hormonalna.

      Usuń
    2. To ciekawe co z moimi jest nie tak...

      Usuń
  25. Z Mydlnicy miałam żel pod prysznic z tej firmy byłam bardzo zadowolna, z pewnością wrócę. Te kosmetyki też zwróciły moją uwagę... być może kiedyś się skuszę... boję się o blask i sprężystość włosów....

    OdpowiedzUsuń
  26. Również używałam tego duetu, ale u mnie się nie sprawdził.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nie miałam tego duetu, ale z ciekawości bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.