niedziela, 31 sierpnia 2014

Moje małe zakupy kosmetyczne + 6-miesięczny Choco!

Witajcie :)

Wracam do Was po urlopie i powiem szczerze, że nie był to wcale taki łatwy powrót. Chociaż  miałam zaledwie kilka dni wolnego, to jednak starałam się je wykorzystać maksymalnie. Nie wdając się w szczegóły powiem tylko, że uważam ten czas za bardzo, bardzo fajnie spędzony i żałuję, że minął w tak ekspresowym tempie. Mam nadzieję, że to nie są jedynie moje odczucia ;)

Przechodząc do rzeczy! Chciałabym Wam pokazać kilka nowości, które ostatnio wpadły w moje ręce. Nie jest tego może tak wiele, jak czasem widzę na innych blogach, niemniej jednak może coś Wam wpadnie w oko. Zapraszam!


1. Na początek kosmetyki, które ucieszyły mnie najbardziej! Dzięki Ani w końcu mogę w pełni nacieszyć się słynnymi produktami BBW. Powiem Wam, że zapachy brałam w ciemno, jednak wszystkie okazały się re-we-la-cyj-ne! A Dark Kiss, którego obawiałam się najbardziej, bezapelacyjnie zawładnął moim zmysłem węchu.

2. Pokusiłam się również na 2 produkty z promocyjnej gazetki Biedronki: korektor  i odżywkę do rzęs.


3. W Naturze w moje ręce wpadł eyeliner Essence, baza pod makijaż KOBO i tusz mySecret. Oprócz tuszu są to dla mnie nowości i mam nadzieję, że się nie zawiodę.



4. Z kolei Hebe skusiło mnie gruszkową mgiełką. Jak miałam jej nie kupić, skoro kosztowała nieco ponad 4zł!? ;)


5. Powyższy produkt co prawda nie jest typowym kosmetykiem, ale jednak w pewien sposób można go wpasować do tej kategorii. Spray do pomieszczeń z Home&You o zapachu świeżego prania był naprawdę dobrym wyborem. Idealnie odzwierciedla opisywany aromat i wprowadza do mieszkania powiew świeżości. A w promocji -70% kosztował jedynie 7,50zł.

To tyle, jeśli chodzi o moje zakupy kosmetyczne. Znacie któryś z pokazanych przede mnie produktów?

Na koniec wrzucam zdjęcia mojego Choco, który jutro kończy już pół roku (jak ten czas leci!).



Stara się udawać poważnego i dostojnego...

...ale wystarczy dać mu ulubioną zabawkę i wychodzi jego prawdziwe oblicze ;)


PODPIS

50 komentarzy:

  1. Moim zdaniem bardzo udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju Ewcia nie mogęCi dodać komentarza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damn ! Ten co nie trzeba to się dodał !! :D
      Ile cudów z BBW !!!!
      I ta Twoja kicia ♥

      Usuń
  3. Moje paczuszki z B&BW czekają też już na mnie w domu :D ale ja je niestety dopiero za miesiąc zobaczę. Wybrałam podobne zapachy co Ty, na zmianę balsamy do ciała,żele pod prysznic, mgiełki, mydełka-chciałam jak najwięcej zapachów poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatkowy miesiąc czekania! Współczuję :)

      Usuń
  4. Produkty BBW mnie bardzo zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korektor z Biedronki wrzuciłam do koszyka... ale w nim niestety został xD
    Co do reszty - udane zakupy :D
    I sto lat dla kotka :D Mój już staruszek, nie wiem ile ma - przygarnięty z ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szkoda tego korektora ;)

      Usuń
  6. Szkoda że u mnie nie ma Hebe:-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Twój kotek ma świetne oczy! :))
    Mój/Moja malutka jest, dopiero z niepełne 3 miesiące ma. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam właśnie na paczkę z B&BW :-) Też w ciemno brałam zapachy :-) Skusiłam się m.in. na mgiełkę Dark Kiss i jestem jej strasznie ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz żałuję, że nie wzięłam tej mgiełki! :)

      Usuń
  9. Zakupy zakupami... Ale Kicia jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo nowości widze z BBW - cóż się dziwić sama uwielbiam te kosmetyki :D
    Ale kociak <3

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne nowosci i kicia piekna :) ja dzis bylam w bath&body shop i wachalam wszyystkie zapachy jakie maja w sklepie, zakochalam sie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham zapach gruszki, więc na pewno zapach mgielki jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy, a kotek cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę nowośći z BB&W ;) jaki piękny kocurek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. BBW <3 Sama muszę zrobić jakieś zakupy.
    Już Ci mówiłam, że masz cudnego kota :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe zakupy ;) Śliczny kotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zakupy kosmetyczne, no i kociak boski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak te BBW pięknie razem wyglądają, a zapach Dark Kiss zawsze chciałam poznać, ech :D
    Wciąż mój ograniczony umysł nie może pojąć czemu mają tak mało sklepów w Polsce. A buuuuu.
    Choco naprawdę prezentuje się iście dostojnie :) I te jego najlepsze niebieskie oczęta <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dark Kiss mnie powalił na kolana już z butelki, obym się nie rozczarowała podczas mycia :D
      Choco to mały świrus, tylko na zdjęciach wychodzi tak poważnie i "staro" :D

      Usuń
  19. jestem ciekawa tego korektora z biedronki, czytałam o nim kilka pochlebnych recenzji na blogach;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyków z B&BW to Ci zazdroszczę :) Może do jakiegoś kolejnego zamówienia Ani w końcu dołączę, bo tylko mi szkoda, jak pokazujecie te zamówione cudeńka :D
    A kociak po prostu boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno skuszę się na kolejne :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Następnym razem też się zgłoś do zamówienia :)

      Usuń
  22. kociak jest po prostu boski !

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile cudowności z BBW.
    Kociak śliczny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.