niedziela, 17 sierpnia 2014

Instagram... uległam i ja

Witajcie :)

Na wstępie dziękuję za wszystkie zgłoszenia do konkursu z firmą Seboradin. Już niedługo podzielę się z Wami jego wynikami.

Chciałabym Was również zaprosić na mój Instagram. Kupiłam w końcu normalny telefon i nie mogłam się powstrzymać od założenia tego cudaka ;) 


Na razie wszystko jest dla mnie nowe, także pewnie nie będzie od razu pięknie i ładnie, niemniej jednak zachęcam Was do odwiedzenia. Pozostawcie w komentarzach również namiary do siebie, wtedy na pewno Was znajdę.

Ja jestem tu [KLIK]

 
PODPIS

27 komentarzy:

  1. Mam dobry telefon I aparat, ale jakoś nie mogę się przekonać do robienie zdjęć poza blogiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam Instagrama, może kiedyś założę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jeszcze się nie zdecydowałam :D

      Usuń
  3. Mam instagram ale daje tam zdjecia raz na parę dni ;p kiedyś mnie to bawilo teraz mało ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że czasem coś tam wrzucisz ;)

      Usuń
  4. Mam instagrama, zapraszam do mnie: http://instagram.com/dziubekm

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wczoraj też założyłam sobie Instagram, bo też mam wkońcu telefon do tego przeznaczony :) Zobaczymy jak to będzie .

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też założyłam ostatnio na dniach i nie bardzo się tam odnajduję...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja założyłam kilka tygodni temu i jestem uzależniona :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Instagram wciąga :D ja też założyłam, jakoś koło Wielkanocy.
    jestem tutaj-> http://instagram.com/kobiecy_zakatek

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też jestem od niedawna i na prawdę wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie, my się obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wciąż jeszcze się przed nim opieram...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi póki co brak czasu na instagram ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się na razie instagramowi nie poddaję ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.