niedziela, 3 sierpnia 2014

Eveline miniMAX nr 804 - lakier idealny na lato?

Witajcie :)

Przepraszam, naprawdę przepraszam, że tak rzadko ostatnio Was odwiedzam. Obiecuję to nadrobić w wolnej chwili! Po prostu ostatnio takich chwil mam niewiele. Niemniej jednak jak tylko będę mogła - zajrzę na Wasze włości ;)

Dziś chciałabym pokazać Wam lakier, który od pewnego czasu gości w moich zbiorach i przyznam się, że na jakiś czas o nim zapomniałam. A to błąd.

EVELINE miniMAX 804 




Mój kolor to mocny, nieco neonowy róż, którego używam tylko latem. Jakoś nie pasuje mi do jesiennego deszczu czy zimowego mrozu.

Ma (jak sama nazwa wskazuje) niewielką pojemność - zaledwie 5ml, ale moim zdaniem to zaleta, ponieważ jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się zużyć lakieru do końca.

Pędzelek jak i cały lakier jest dosyć mały, ale poręczny. Nie mam problemów z operowaniem nim.


Lakier ma całkiem niezłą konsystencję, nie spływa i nie rozlewa się po płytce paznokcia.


Producent obiecuje 2 rzeczy: szybkie wysychanie i 9-dniową trwałość lakieru. Z pierwszym stwierdzeniem mogę się zgodzić - jedna warstwa wysycha naprawdę szybko, druga oczywiście nieco wolniej, ale i tak czas jest niezły. 9-dniowa trwałość to już przejaw lekkiej fantazji producenta. W moim przypadku lakier może dobić do 5 dni, ale tylko wtedy, gdy nie wykonuję zbyt wielu czynności manualnych. Standard to około 4 dni bez większych odprysków.


Lakier ma dobre krycie. Już jedna warstwa (na zdjęciu) pozwala na pokrycie płytki paznokcia bez widocznych prześwitów. Za to plus, ponieważ często nie mam czasu na nałożenie i czekanie na wyschnięcie drugiej warstwy.


Na koniec dorzucam Wam jeszcze mojego Choco w nieco refleksyjnym nastroju ;) Zobaczcie jak urósł! Ma już 5 miesięcy ;)



PODPIS

56 komentarzy:

  1. Kolorek przyjemny ! A kiciuś faktycznie urósł !: D Pamiętam jak wstawiałaś zdjęcie kulki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, teraz już robi się z niego dostojny kocur :D

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor. Mała buteleczka to faktycznie plus, ja też zawsze borykam się z problemem zostającego na dnie lakieru, który potem zasycha.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolorek, mam trzy kolory z tej serii i jestem z nich bardzo zadowolona.
    i kot jaki cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek iście letni, moim zdaniem. Małe pojemności lakierów to coś co lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mam ten kolor, i kilka innych z tej serii. Maja ładne kolory ale jakoś nieszczególnie za nimi szaleję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję je na co dzień od czasu do czasu :)

      Usuń
  6. Super kolor :) Co za cudny kiciuś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowny kocur :D A lakier też mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek, ale taki zwyczajny.. W te wakacje mam strasznego kręćka na punkcie neonowych dlatego wszystkie inne wydają mi się nudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale on też trochę wpada w neon! ;)

      Usuń
  9. Bardzo lubie ta serie lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rośnie jak na drożdżach :D
    Lakier uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie minimaxy nie odpryskują, a po kilku dniach się ścierają z końcówek jedynie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię te lakiery, a ten odcień jest przepiękny!

    A Twój kot przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  13. jest bardzo ładny, mam kilka lakierów z tej serii, eveline . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam kilka, a ten moim zdaniem pasuje na lato :)

      Usuń
  14. śliczny kolor!

    a kotek cudowny! faktycznie sporo urósł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wyrośnie z niego rozpieszczony kocur :D

      Usuń
  15. Piękny kolor, świetny na lato :) Dawno mnie tu chyba nie było, bo zmiany ogromne - jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie witam ponownie i fajnie, że zajrzałaś :)

      Usuń
  16. Lubię małe lakiery, bo rzeczywiście dużych nie zużywa się w pełni, ale niestety mają one to do siebie, że szybciej gęstnieją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też prawda. Zawsze coś za coś, niestety.

      Usuń
  17. Mam czerwony z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię ten kolorek, jest taki wakacyjny! :)

    Pozdrawiam.
    Ps. Jaka to rasa kota? Bo nie wygląda on na "dachowca". ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor wygląda cudownie :)
    (haha mój sierściuszek też wygląda czasami jakby miał ogromną rozkminę na jakiś temat :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwowanie zwierząt to lepsza rozrywka niż komedia w tv :D

      Usuń
  20. Cudowny Kocotek ♥ Wycałowałabym tego mięciutkiego pysia :)
    Kolorek lakieru bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sposób mu się oprzeć, to fakt :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.