niedziela, 27 lipca 2014

Przypominajki rozdaniowe!

Witajcie :)

Dziś krótko, ponieważ nie chcę zamęczać Was postami w taki upał. 

Gorące temperatury z pewnością nie sprzyjają dobrej pamięci, dlatego chciałabym Wam przypomnieć o dwóch rozdaniach, które obecnie trwają na moim blogu.

Moje Letnie Rozdanie, trwające do 07.08.2014r. [KLIK]

Konkurs z firmą Seboradin trwający do 16.08.2014r., gdzie wygrywają aż 4 osoby! Na razie zgłoszeń jest bardzo mało, więc szansę na wygraną macie ogromną. [KLIK]




Zapraszam!


PODPIS

13 komentarzy:

  1. Co do konkursu z Seboradin warto brać udział, bo produkty są na prawdę super, mam z tej serii szampony i są rewelacyjne ; ) Produkty z balea uzywałam raz, i sa dla mnie jakieś takie średnie.

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Udział wzięty, więc czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że mi przypomniałaś :) Już się zgłaszam do letniego rozdania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się doczekac wyników ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam już te żela Balea, więc może dam innym szansę na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia dla zgłaszających się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam prośbę :-)
    Możesz zagłosować w naszej Zabawie ?

    Wybierz zdjęcie, zapamiętaj nazwę i numer i zagłosuj w sondzie,
    która jest na dole wpisu.
    Zaznaczamy kropką w kwadraciki i naciśnij "głosuj " tutaj kliknij :-)...

    W następnym miesiącu kolor niebieski.
    Zapraszam do Zabawy w Kolorowe Lato.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście wzięłam udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia osobom, które biorą udział w konkursie ;)

    A w takie upały to chciałabym leżeć nad jeziorkiem, ach! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.