poniedziałek, 14 lipca 2014

Essie Cascade Cool - mój ulubiony lakier do paznokci.

Witajcie :)

Korzystając z jedynego w tym tygodniu dnia wolnego, już od rana załatwiałam różne sprawy. Teraz mam czas dla siebie, a tym samym - dla Was.

Całe wieki na moim blogu nie pojawiała się kolorówka. Sama nie wiem dlaczego. Może z obawy przed brakiem umiejętności pokazania jej we właściwy sposób? W porównaniu do wielu blogerek, moje umiejętności makijażowo - fotograficzne są dosyć ubogie. Ale się staram, to mogę Wam obiecać.

Essie Cascade Cool, bo o tym lakierze mowa, to mój absolutny faworyt jeśli chodzi o manicure.




Ma piękny, różowy kolor, którego odcień zmienia się w zależności od oświetlenia.




Bardzo lubię ten lakier między innymi ze względu na krycie. Już jedna warstwa spokojnie wystarcza na pokrycie płytki paznokcia bez widocznych smug i z naprawdę niewielkimi prześwitami (na zdjęciach jest właśnie jedna warstwa).

Kolejny plus, to szeroki, wygodny pędzelek, który ułatwia aplikację lakieru.



Lakier nie jest również za rzadki i nie spływa z paznokcia. Kupiłam go w jednej z drogerii internetowych i trochę obawiałam się podróbek (niska cena jest nieco podejrzana), ale niepotrzebnie. Moim zdaniem konsystencja jest idealna.




I najważniejsza cecha - trwałość! Wierzcie lub nie, ale lakier wytrzymuje na moich paznokciach nawet 6 dni (ewentualnie z bardzo niewielkimi odpryskami), a baza i top coat dodatkowo przedłużają jego trwałość. Jestem zachwycona, tym bardziej, że teraz, kiedy pracuję i nie mam czasu na częste malowanie paznokci, jest to bardzo istotna cecha.




Wiem, że dziś są same ochy i achy, ale naprawdę nie mam do czego się przyczepić. Swoją drogą chyba trzeba się cieszyć, że są też kosmetyki idealne. Macie takie?




PODPIS

56 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda. :))
    Nie kojarzę, żebym miała idealny kosmetyk... Choć może gdzieś tam jest, a ja o nim nie pamiętam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny odcień! ja jeszcze żadnego Essie nie mam, ale chciałabym miętę

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolor! Też bardzo lubię lakiery, które długo się trzymają, bo nie mam czasu za często malować paznokci, a takie poskubane wyglądają fatalnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to. A Essie się sprawdzają w tym względzie :)

      Usuń
  4. U mnie też najczęściej pielęgnacja, moze dlatego, źe kolorówkę trudniej oddać na zdjęciach... Kolor bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja przyznam się, że nie miałam nigdy żadnego z Essie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor:) w ogole lakiery essie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolorek - ja mam jednego essiaka, ale taki delikatny fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała sporą część kolekcji :)

      Usuń
  9. Kolor super, pewnie dlatego, że ruszoffy:DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor, delikatny a zarazem idealny na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego używam go niemal non stop :)

      Usuń
  11. śliczny ;)
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kolorek, najpierw myślałam, że to fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę zmienia odcień w zależności od światła :)

      Usuń
  13. kolorek uroczy :D a Ty za którym razem prawko zdałaś?

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny i przyjemny kolor

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjemny kolorek. Nie miałam jeszcze żadnego lakieru z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W buteleczce kolor wygląda średnio, ale na paznokciach jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kolor, lubię takie delikatne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam jakość tych lakierów!
    Twój ma piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio mam fazę na różowe odcienie lakierów i tych trochę mi przybyło, jednak nie mam żadnego z Esie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przejmuj się ja też muszę się nieźle namęczyć żeby pokazać kolorówkę, zawsze się wtedy denerwuję, że aparat przekłamuje kolory i chodzę po domu robiąc 17638434 zdjęć żeby w końcu złapać ten kąt w którym aparat oddaje dobrze odcień :]

    A co lakieru, to tak, jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest straszne. Póki uda się zrobić dobre zdjęcia mija sporo czasu, a poza tym często w aparacie wygląda ok, a po wrzuceniu do komputera okazuje się, że jednak nie jest tak super ;)

      Usuń
  21. U mnie kupa kolorówki lezy też z tego powodu, ŚWIATŁO, ŚWIATŁO, ŚWIATŁO :(
    A Essiaczek łądniusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to. Jak mam czas i postanawiam zrobić zdjęcia to zawsze jest pochmurno i ciemno :(

      Usuń
  22. kocham essie! właśnie za trwałość, ten kolor jest piękny <3 a co do zdjęć o dziwo najłatwiej złapać kolor telefonem xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w telefonie bardzo słaby aparat i nie wiem co by z tego wyszło :D

      Usuń
  23. piękny jest! tego esiaka nie znam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor, bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trochę nie mój kolor, ale firmę Essie wielbię za trwałość lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja o dziwo właśnie z takim różem się polubiłam :)

      Usuń
  26. Na paznokciach taki barbie kolor :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.