niedziela, 1 czerwca 2014

Urodziny... :)

Witajcie :)

Dzień Dziecka świętują nie tylko wszystkie maluchy. Ja również mam swoje święto, bo właśnie pierwszego czerwca są moje urodziny i dziś kończę 24 lata. Dziwne uczucie, bo cały czas mi się wydaje, że dopiero skończyłam liceum i mam jakieś 19-20, a tu magisterka oddana, zaraz obrona i kolejny etap przede mną. Jakoś nadal to do mnie nie dociera.

Ale co ja tu będę się rozczulać! Zostawiam Was z wirtualnym tortem (może kiedyś też nauczę się robić takie cuda), a sama zmykam przygotować się na przyjazd rodziców :)


Buziaki
Ewa

69 komentarzy:

  1. Wszystkiego najfajniejszego !

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia najskrytszych marzeń ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego :)
    Ja we wrześniu skończę 25 lat i też nie wiem kiedy to wszystko przeleciało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jakoś szybko ten czas mija :)

      Usuń
  5. 100 lat!!
    ja mam nieco więcej, a też nie czuję, że aż tyle :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia najskrytszych marzeń Ci życzę! Oczywiście byś bez problemu obroniła magisterkę na 5, byś była zawsze szczęśliwa! :**

    OdpowiedzUsuń
  8. spełnienia marzeń:) a ten tort smakowicie wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Spełnienia marzeń :)
    i dla wszystkich nas- najlepszego z okazji Dnia Dziecka, bo przecież nimi jesteśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny tort ze zdjęcia, marzę o takim,
    100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń :) Ja też mam w czerwcu urodziny, tylko nieco później ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Czyli też będziesz niedługo świętować :)

      Usuń
  12. Wszystkiego co najlepsze! Spełnienia marzeń !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego naj, naj :) Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzen i celów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego najlepszego, mi też dziwnie z moją liczbą, niestety czas leci
    udanej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  16. 100 lat !!!!! sukcesów w życiu prywatnym jak i zawodowym, uśmiechu na twarzy i spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń !!

    OdpowiedzUsuń
  17. milionów! tysięcy samych świetnych kosmetyków i miłości i uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego ;)
    Spoźnione, ale szczere ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wciąż się czuję, jakbym miała 19 lat, a za chwilę wybije mi ono po raz drugi :) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego co najlepsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojaaa, ale bym zjadła takiego torcika. Wszystkiego najlepszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja już dawno złożyłam Ci życzenia, ha! :D

    Sto lat, Kochana! A spróbuję upiec w wakacje taki tort, a co :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeszcze raz Kochana :D
      A próbuj i koniecznie wyślij zdjęcie :D

      Usuń
  24. wszystkiego najlepszego, przepiękny tort.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja spóźnione ale szczere :) wszystkiego co najlepsze :) tort cudeńko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.