sobota, 17 maja 2014

Ziołowy żel do mycia twarzy Fitomed + kocurek

Witajcie :)

Pogoda niezbyt majowa, ale zupełnie mi to nie przeszkadza. Mam tyle rzeczy do zrobienia na studiach, że słoneczko za oknem skutecznie by mnie odwodziło od pracy. A tak, chcąc nie chcąc, trzeba działać. (No i masz, pisałam to rano, kiedy słońca nie było. Teraz jak na złość świeci mi w okna).

Korzystając z chwili wolnego, chciałabym Wam pokazać kolejny już produkt Fitomedu, a mianowicie



Pojemność: 200 ml
Cena: 9zł
Skład:


Opakowanie to typowa dla firmy przezroczysta butelka z oszczędną etykietką, zwieńczona moim ulubionym typem zamknięcia. Otwór jest odpowiedniej wielkości, dzięki czemu żel dozuje się wygodnie i bez problemów.


Sam produkt jest brązowy, o ziołowym zapachu, który nie wiem dlaczego, ale w niektórych produktach wolę go od owocowych czy cukierkowych drogeryjnych aromatów. Chyba czasem ciągnie mnie do natury ;)

Żel pieni się bardzo dobrze. Stosując go, od razu czuję, że skóra twarzy jest dobrze oczyszcza - podczas mycia aż skrzypi, ale nie zostaje w żaden sposób podrażniona. Zostaje również spełniona obietnica o wygładzaniu cery, czuć to od razu po spłukaniu płynu.



Moja cera jest dosyć kapryśna - lubi świecić i błyszczeć w okolicy nosa i przylegających do niego częściach policzków, a jednocześnie w tych samych miejscach niesamowicie wysycha. Żel rzeczywiście dobrze nawilża moją twarz, nie wyzwalając tym samym większej produkcji sebum.

Polubiłam się z nim i cieszę się, że zagościł w mojej łazienkowej szafce.

Pozdrawiam, Ewa

PS. Wspominałyście, że chcecie więcej zdjęć mojego Choco. W takim razie proszę bardzo.

  
Dziś kończy 11 tygodni :)

53 komentarze:

  1. Fajny żel, szkoda tylko, że nie dla mojej cery. A Twój kociak jest nieziemsko słodki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest też wersja do cery tłustej :)

      Usuń
  2. Ukradnę Ci tego kociaka! ;-) Mam żel z Fitomedu, ale do cery tłustej, jednak jeszcze go nie używałam. Mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu, tak jak ten Tobie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki :)
      A kociaka nie oddam! ;)

      Usuń
  3. Ciekawy żel, kotek-prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam właśnie na niego ochotę :) Nie miałam jeszcze co prawda nic z tej firmy.
    Kotek jest taki śliczny! Oj miętosiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niego zadowolona :)
      Hihi, trudno mu się oprzeć :D

      Usuń
  5. A ja nie przepadam za tym żelem - wysusza mi skórę :( W tym momencie cieszę się, że nie skusiłam się na wersję do cery tłustej :P

    A kicia jest cudowna, ale Ty o tym wiesz! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę żel do cery suchej wysuszył Ci skórę? O bu :(
      Hihi, przekażę mu :D

      Usuń
    2. Sama byłam tym zdziwiona :O Moja skóra jest ostatnio kapryśna i trudno mi jest znaleźć żel, który by jej nie wysuszył :(

      Usuń
  6. Mam wersję do cery tłustej i ją uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten żel :)

    Kotek taki piękny, napatrzeć się nie można!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę ten żel
    i kociaka też! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kotek wymiata :) ukradł Ci posta

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ukradł posta, ukradł :) Czysta słodycz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten żel, jest na prawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamówiłam wczoraj ten żel skuszona pozytywnymi opiniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki żebyś była zadowolona :)

      Usuń
  13. Oh, Wspaniały kociak ♥
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam wersję do skóry tłustej, która bardzo dobrze się u mnie sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie przeważają pozytywne opinie na jego temat ;)

      Usuń
  15. bardzo lubię produkty fitomedu :) kosik piękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Żel bardzo fajny, ale kotek go przyćmił- jest boski! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze się w końcu skusić na jakiś produkt tej marki. Kotek jak zawsze przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, bo ceny nie są wysokie, a jakośc dobra.
      Dziękuję w imieniu kotka :)

      Usuń
  18. Fitomed za mną chodzi, ale nigdy nie jest nam po drodze : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w końcu kiedyś na siebie traficie :)

      Usuń
  19. A taki żel od Fitomedu to bym sobie chętnie zakupiła.
    I co? Pewnie myślałaś, że kot nie stanie się znowu gwiazdą tego wpisu? Taki ...ch eee No sama wiesz :D
    Kot jest jednym genialny, kocham jego paczałki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no cóż :D
      Kot dominuje teraz całe moje życie, a więc bloga także :D

      Usuń
  20. Właśnie nie wiem, jak by mi podpasował ten ziołowy zapach, a nie ma nic gorszego, niż męczyć się z kosmetykiem, którego zapachu się nie znosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja. Każdy lubi co innego dlatego warto dostosować produkt do własnych preferencji :)

      Usuń
  21. ja lubię ziołowe zapachy w kosmetykach chętnie wypróbuję, zwłaszcza że niepsodzianki na mej facjacie lubią się pojawiać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest bardziej do cery suchej niż skłonnej do wyprysków ;)

      Usuń
  22. Boski kiciuś <3 a produkty Fitomed bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam z Fitomedu że do cery tłustej i byłam zadowolona :)
    a tego Koteczka mogłabym oglądać godzinami! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.