piątek, 2 maja 2014

Żel pod prysznic Soraya So fresh + nowy lokator :)

Witajcie :)

Dziś jestem bardzo zaaferowana i te z Was, które obserwują mnie na Facebook'u wiedzą dlaczego, a pozostałe osoby dowiedzą się pod koniec tego wpisu ;) Na razie chciałabym Was zaprosić na recenzję:

Żelu pod prysznic Soraya So fresh Sunny Peach


Pojemność: 300ml

Cena: około 11zł

Skład:


Opakowanie to różowa, dziewczęca buteleczka. Dla niektórych może być nieco przesłodzona, jednak ja jestem jak najbardziej na tak. Zamknięcie na klik imitujący kamień szlachetny pasuje do całego designu.


Zapach urzekł mnie od pierwszego powąchania. Połączenie brzoskwini z morelą było strzałem w dziesiątkę. Żel może nie pachnie identycznie, jak owoce prosto z drzewa, jednak jest na tyle owocowy i soczysty, że od razu wpasował się w mój gust.

Ma naprawdę dobrą konsystencję - na tyle gęstą, żeby nie przeciekać przez dłonie, a jednocześnie pozostać wydajnym.


Żel świetnie się pieni, dobrze oczyszcza skórę i nie pozostawia po sobie nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia. Bardzo przyjemnie mi się go używa.

A oto mój nowy, kochany i przesłodki lokator, który od wczoraj pojawił się w naszym domu :)


Pierwszy raz w życiu mam kota i wszystkiego się uczę, ale jak widzicie - warto. Idę go dalej miziać za uszkami :)

Pozdrawiam, Ewa

97 komentarzy:

  1. Co tam żel... Kociak jest boski, a te jego oczęta! Ahh :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pachnie ten żel i jest wydajny,raz już go miałam w swojej łazience.
    Puchaty tan nowy lokator i ma piękne błękitne oczy,tylko nie przesadzaj z tym mizianiem bo wylinieje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze wybieram żele kierując się zapachem, więc może go spróbuję ;)
    A Twój kociak jest mega słodki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapach to też u mnie bardzo ważna sprawa :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  4. Ja mam straszny dystans do produktów Soraya. Potrafią mnie pieruńsko uczulić :(
    A kociak śliczny :)
    Ragdoll?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kiepsko ;/
      Neva Masquerade :)

      Usuń
  5. Lokator jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotek <3 Byłam wczoraj na wystawie kotów rasowych i po raz pierwszy widziałam Ragdolle. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie Ragdoll, ale Nevki są rzeczywiście bardzo podobne :)

      Usuń
  7. o rany !! jaki kociak <3 zakochałam sie w jego oczkach !! mam nadzieję, że często będziesz wrzucac jego zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Was to nie zacznie wkurzać, to pewnie :D

      Usuń
  8. kiciuś zdominował posta!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny produkt ; )) . Cudny kociak ; * .

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Jakie oczy ma! Pamiętaj: Kot nie ma pana, kot ma sługę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam że nie skupiłam się na żelu, ale Twój nowy lokator tak mnie zachwycił że nie mogę od niego oczu oderwać :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, to chyba tak jak wszyscy :D

      Usuń
  12. Mam czekoladową i cytrynową wersję żelu-cudne zapachy.Kociak-kochaniutki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza wersja zapachowa, innych nie miałam :)
      Dziękuję:)

      Usuń
  13. Miałam z tej serii żel, który pachniał jak kostka do wc ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, to się raczej nie skuszę :)

      Usuń
  14. Miałam z tej serii zapach czekoladowy.. taka kąpiel zdecydowanie relaksuje. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mieliśmy w innej wersji zapachowej.
    Kociak cudowny:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej serii miałam żel czekoladowy, obłędnie pachniał:)
    Przeuroczy ten Twój nowy lokator, uwielbiam koty i sama mam gromadkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Wrzuć kiedyś fotki :)

      Usuń
  17. jaki słodziak! a jakie oczka piękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. JEZU CO TO ZA CUDNA RASA?!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiciunia powala na kolana, oczęta hipnotajzin , aj ja też bym pomiziała za uszkiem ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś zaproszę cioteczkę na drapanko :)

      Usuń
  20. lubię żele Soraya ale nic więcej:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Przy takim pięknym kiciusiu żel niknie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. o jaa! chce takiego <3 Neva Masquarada jest genialną rasą <3 taki domowy piesek <3 i tak słodko mruczy ze o ja nie moge <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój już i mruczy i gada i zawodzi i wszystko :D

      Usuń
  23. Łiiii hest przeboski, ma szałowe, czarujące, magnetyczne oczyska, i chce miec tego kota! Chce go miziac...

    Dobra, już się opanowałam, teraz się wypowiem : Kot jest przemistrz, a żel pod prysznic znam i daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam na miziańsko, on bardzo chętny :)
      Tak, żel jest fajny :)

      Usuń
  24. Jezu, jaki przesłodki koteczek!!!! A jakie śliczne oczęta ma :) Kocham koty całym serduszkiem, wytul go ode mnie :) Odkąd mój mi zaginął chodzę smutna - a to już grubo ponad miesiąc. Nie mogę przeboleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, nie wyobrażam sobie zniknięcia zwierzaka :(
      Oby się odnalazł!

      Usuń
  25. Muszę w końcu wypróbować ten żel. Już wyobrażam sobie jego zapach... :) A kicia prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach ma naprawdę fajny :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  26. Ta seria Soraya kusi mnie zapachami :) zwłaszcza brzoskwinia :)
    Lokator boski :D sama bym takiego chciała ale nie mogę, ze względu na alergię ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno ta rasa nie alergizuje, bo w ich slinie nie ma określonego białka... ale nie ryzykowałabym wzięcia, a później oddania kociaka, przecież on też się przyzwyczaja do nas.

      Usuń
  27. Zakochałam się w tym słodziaku małym! jaki piękny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zele z tej serii miałam wszystkie :) :) cudne są, jednak najbardziej zakochałam sie w czekoladowym, za jego niesamowity aromat kojący nerwy i poprawiający nastrój :) i długo utrzymujący sie zapach czekolady w całym domu i na skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, doskonale rozumiem jak czekolada ma duży wpływ na kojenie nerwów :)

      Usuń
  29. Jaki piękny kotek! Jak dorosnie będzie jeszcze piękniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nawet polubiłam kosmetyki z tej linii So Pretty Soraya, ale żelu jeszcze nie miałam.
    Kociak przecudny!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co miałaś ciekawego i godnego polecenia? :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  31. Chyba nic dziwnego, że na sam początek skomentuje Twojego nowego lokatora? Zauroczyłam się w oczkach Twojego kociaka - cudo *_*

    A co do żelu - miałam z tej serii czekoladowy i nie przypadł mi do gustu :( Jak dla mnie jego zapach był zbyt sztuczny, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczami hipnotyzuje :D

      Oj szkoda, brzoskwinia jest z kolei bardzo ładna :)

      Usuń
  32. Uwielbiam zapachy tej serii, są takie do zjedzenia :D żele same w sobie też się nieźle spisują :)
    A kotunio jest przecudny! *.* zagłaskałabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgrzeczniejszy oczywiście kiedy śpi :D

      Usuń
  33. miałam wersję malinową którą bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę wypróbować :)

      Usuń
  34. ta seria w ogóle jest bardzo piękna i kusząca! :D kupiłam ostatnio krem podkład i zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Pal licho z żelem, kociak jest cudowny !!! :) Ja marze o psiaku, ale na razie nie mamy warunków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też bardziej kocham psy, ale właśnie ze względu na brak warunków zdecydowałam się na kociaka :)

      Usuń
  36. kotów nie lubię, ale ten jest wyjątkowo słodki! <3
    a zapach żelu musi byc niesamowity!

    ________________________________________________________________
    Przy okazji - jeśli masz ochotę weź udział w moim wiosennym rozdaniu.
    Myślę, że zgłoszeń będzie mało ze względu na to, że trzeba ułożyć wierszyk, więc szanse są duże :D
    http://turqusowa.blogspot.com/2014/05/rozdanie.html zostawiam link, jeśli się zainteresujesz :)

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Też mam ten żel, ale nadal czeka na swoją kolej :D
    KOTEK JEST PRZEPIĘKNY! Sama bym go chętnie wymiziała :D

    OdpowiedzUsuń
  38. o jaaaa, jaki cudowny lokator <3

    OdpowiedzUsuń
  39. mam ten zel i tez jestem nim zachwycona ! Pięknie pachnie, super sie pieni dobrze oczyscza pielegnuje skore., moj faworyt ! z tej serii mam tez balsam i równie dobrze działa :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaki piękny lokator! Widziałam już na facebooku, jest przesłodki ♥ I te oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Tez miałam tego lokatora :) cudowny i pachnący. Wyprowadził sie ale ma w swojej rodzinie tez kilku innych fantastycznych. Pomieszkują ze mna wszyscy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.