piątek, 9 maja 2014

WYNIKI ROZDANIA Z ROSEWHOLESALE!

Witajcie :)

Wiem, że ostatnio na blogu jest nieco ciszej, ale ostatni semestr studiów dobiega końca, magisterka ciągle "się pisze", a ja mam coraz mniej czasu. Mam nadzieję, że mi wybaczycie ;)

Nie przedłużając, chciałabym podziękować wszystkim za udział w rozdaniu z firmą RoseWholesale. 


Niestety, nie wszyscy spełnili warunki zabawy, a szkoda. Na szczęście większość dostosowała się do regulaminu, a dzisiejszą szczęściarą jest...


Gratuluję!

Proszę o przesłanie danych do wysyłki (wraz z numerem telefonu) na adres: mojkosmetycznypunktwidzenia@gmail.com

Wszystkim uczestnikom bardzo dziękuję za udział i... bądźcie czujne, już niedługo pojawi się kolejna zabawa :)

Pozdrawiam, Ewa

23 komentarze:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.