czwartek, 10 kwietnia 2014

WYNIKI ROZDANIA "WYBIERZ SOBIE NAGRODĘ"!

Witajcie :)

Dziś wieczorem szczęście uśmiechnie się do 4 z Was. 
Kto to będzie? Ja już wiem :)

Na początku jednak chciałabym podziękować za udział wszystkim, którzy zgłosili się do rozdania i grali zgodnie z zasadami fair-play. Niestety, trafiły się osoby, które próbowały mnie oszukać, pisząc o spełnieniu punktów, których w rzeczywistości nie spełniły. Oczywiście od razu były dyskwalifikowane przed losowaniem.

Mam nadzieję, że nie opuścicie bloga po ogłoszeniu wyników i zostaniecie ze mną na dłużej. Oczywiście nie jest to ostatnie rozdanie, ale nie chcę próbować Was przekupić. Chciałabym, żebyście zostały(li) na blogu ze względu na chęć czytania moich wpisów.

Dobra, koniec gadania. I tak wiadomo, że każdy czeka na wyniki :))

Tak więc zestaw numer 1 leci do:


Nagrodę numer 2 zdobywa:


Zestawem numer 3 zaopiekuje się:


A czwóreczkę otrzyma:


Serdecznie gratuluję!

Teraz czekam 5 dni na Wasze dane do wysyłki na maila: mojkosmetycznypunktwidzenia@gmail.com

Po upływie tego czasu losuję kolejne osoby.

Pozdrawiam, Ewa

40 komentarzy:

  1. Alicja zgarnęła "moją" nagrodę ! :P hehe :P
    Gratuluję Kochana! I pozostałym również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa! Dziękuję! :* :D Już wyobrażam sobie zapach tego wosku *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie się cieszę :) Już piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a to szczęściary, gratuluję :) i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję i zapraszam na kolejne rozdanie, które już wkrótce :)

      Usuń
  5. Wow, ale miło ;) dziękuję..nie spodziewałam się, że ujrzę siebie wśród wygranych!
    Mail już poleciał.

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAPRASZAM NA KSIĄŻKOWE ROZDANIE NA MOIM BLOGU
    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/2014/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.