wtorek, 29 kwietnia 2014

Spotkanie Blogerek Urodowych w Białymstoku 26.04.2014r. - RELACJA!

Witajcie :)


Te z Was, które śledzą mnie na Facebook'u wiedzą, że w sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w Trzecim Oficjalnym Spotkaniu Blogerek Urodowych w Białymstoku, które zorganizowały nasze niezawodne Magda i Ola.




To spotkanie było nieco inne od poprzednich, ponieważ tym razem dołączyło do nas dużo nowych twarzy, z czego bardzo się ucieszyłam, tym bardziej, że jedną z nich była Ala, z którą już od dawna chciałyśmy się poznać :)

Spotkanie oprócz typowych pogaduszek i rozmów na tematy kosmetyczne, miało też wyższy cel. Nasze organizatorki postanowiły wesprzeć Hospicjum dla Dzieci w Białymstoku, tym samym organizując zbiórkę artykułów szkolnych. Ponieważ cel był bardzo szczytny, a pomoc potrzebna, podeszłam do sprawy poważnie i starałam się pomóc, jak tylko mogłam. Pozostałe dziewczyny również stanęły na wysokości zadania i oto, co zebrałyśmy wspólnymi siłami:




Szczególne podziękowania należą się wydawnictwom Promic oraz Flosart, które również wsparły nas w tej akcji.




Co udało się nam zebrać?

12 książek od wydawnictwa FLOSART, 16 książek ( od nas ), 16 bloków, 4 kremy od BETASKIN, 15 zeszytów, 4 notesy, 7 papierów kolorowych, 5 bibułek kolorowych, 1 miś, 6 zestawów naklejek, temperówka, 1 farby plakatowe, 1 małe puzzle, 1 zestaw pędzelków, 1 farby akwarelowe, 1 farby w tubkach, 2 kleje, 1 zestaw kolorowej kredy , 3 zestawy ołówków, 2 zestawy długopisów, 16 zestawów mazaków, 11 opakowań plasteliny, 18 opakowań kredek świecowych, 14 zestawów kredek ołówkowych, 8 kolorowanek od wydawnictwa PROMIC, 60 kolorowanek ( od nas ).

Cieszy mnie, że wyszło tego tak dużo.
Dodatkowo dziękujemy firmie BETASKIN za wsparcie akcji i wysłanie dzieciom pełnowymiarowych kremów Beta-Skin Natural Active Cream.
Zanim poznałam wszystkie dziewczyny, spotkałam się z Alą, która przyjechała do nas aż z Wrocławia :) Już wcześniej umówiłyśmy się, że koniecznie pojedziemy na "zapachowe" zakupy. No i nie mogło być inaczej. Białostocka Wyspa Zapachów zaspokoiła nasze potrzeby ;)


Obkupione i zadowolone wyruszyłyśmy na spotkanie z dziewczynami, które odbyło się w restauracji La Bella. Jedzenie było naprawdę smaczne, a obsługa... no cóż, nie można mieć wszystkiego ;)

Ogromniasta sałatka Cezar z naszym blogowym gratisem ;)

Miłą niespodzianką była wizyta Pani Anny z firmy ANA COLLECTION, która już na pierwszy rzut oka wywarła na nas wrażenie osoby bardzo zaangażowanej w to, co robi.
Pani Ania pokazała nam kosmetyki marokańskie, ale czym byłoby samo oglądanie czy też słuchanie bez prezentacji? Dlatego też Karolina zgłosiła się na ochotniczkę do przeprowadzenia zabiegu Hammam.



Dziewczyny sprawdzają, czy cera jest naprawdę miękka. Była :)
Po prezentacji, oczywiście rozmowom nie było końca.


Zaskoczył nas również piękny i przepyszny, czekoladowy tort z banerem naszego spotkania :)


Od pani Ani i jej męża otrzymałyśmy kosmetyki w specjalnie przygotowanych dla każdej z nas torebkach - niby drobny, a jak miły akcent. Znalazłyśmy tam między innymi produkty niezbędne do przygotowania rytuału Hammam w zaciszu domowym. Na pewno spróbuję!


Otrzymałyśmy również inne kosmetyczne niespodzianki, za które dziękujemy naszym sponsorom:



I cóż to było? ;)






 
http://www.baumgartpharm.com.pl/
https://www.facebook.com/armedpl



Do domu przywiozłam również pudełko z kosmetykami od Ali, które wygrałam niedawno w jej rozdaniu :)


Jeszcze raz dziękuję za możliwość udziału w spotkaniu, było naprawdę rewelacyjnie i tak jak Wam mówiłam - spotkania z Wami to czysta przyjemność :)

Do zobaczenia następnym razem (pewnie jakoś nieoficjalnie :)

Pozdrawiam, Ewa

57 komentarzy:

  1. bardzo fajne spotkanie, teraz życzę miłego testowania, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że Verona też zaczeła się bawić we spotkania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy się bawi, ale jak widać otrzymałyśmy od niej kilka upominków.

      Usuń
  3. Oby było więcej takich spotkań :)
    Cieszę się,że Was poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, niedługo musimy się zobaczyć mniej oficjalnie :)

      Usuń
  4. Było świetnie, ja tylko żałuję, że z Alą nie zamieniłam ani słowa, ona tak cichutko siedziała, że czasem myśłałam, że się Nas boi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, aż takie straszne nie byłyście :D Przyznam, że byłam jeszcze zmęczona podróżą do Białegostoku - prawie 10 godzin robi swoje :O

      Usuń
    2. Wcale się nie dziwię... ale mi się z Tobą bardzo dobrze rozmawiało :D

      Usuń
    3. Przynajmniej Ty jesteś zadowolona, haha :D Następnym razem będziemy rozmawiać aż do nocy, o! :D

      Usuń
  5. Widzę że musiało być świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu widać, że miło spędziłyście czas :) Bardzo lubię spotkania z blogerkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, atmosfera nie do opisania :)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie spotkania... to zawsze rewelacyjnie spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne spotkanie! :) Ja niedawno miałam okazję uczestniczyć w swoim pierwszym i też bardzo miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie obie mamy miłe wspomnienia :)

      Usuń
  9. ile dobrooci! świetnie, że udało Wam się tyle zebrać dla dzieciaków! żaluje, ze wszystkie takie akcje dzieją się z dala ode mnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez przez długi czas myślałam, że na Podlasiu nic się nie dzieje, a tu proszę :)

      Usuń
  10. gdzie jest buzia TWA ja się pytam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię na Was patrzeć :) mam wrażenie, że te spotkania które organizujecie Wy sa jednymi z nielicznych gdzie nic nie jest na siłe :) nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć :)
      Dla mnie podobało się jak najbardziej!

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że na zdjęciach widać to, jaką mamy u siebie atmosferę. Żadnej spiny czy tak zwanych ustawek, wszystko na luzie i moim zdaniem tak powinno być :)

      Usuń
  12. Bardzo się cieszę, że mogłam wreszcie Ciebie poznać! I, oczywiście, inne dziewczyny :) Następnym razem przyjadę tu sama i pobalujemy w damskim gronie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Musisz mi powiedzieć coś więcej o drineczkach z Papayi :D

      Usuń
    2. Mogę Ci podać, co najwyżej, ich składy - z piciem czekam na Ciebie :D

      Usuń
  13. Na następne jadę do was ! Rezerwujcie miejsce! Przybęde!

    OdpowiedzUsuń
  14. Spotkaniem musiało być świetne. Miłego testowania nowości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak, było świetnie :)

      Usuń
  15. fajne prezenty, cezar wygląda pysznie ale chyba odjęło by mi apetyt na widok tego czegoś obok talerza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, a my jesteśmy mniej wrażliwe i każda chciała mieć u siebie w talerzu tego stwora :)

      Usuń
  16. Czuję niedosyt i amm ochotę na więcej, zaprosicie mnie jeszcze kiedyś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za pytanie! :) Teraz musimy się spotkać tylko na pogaduchy :)

      Usuń
    2. bardzoo chętnie :* a mogę mieć prośbę, podrzucisz mi linki do twojego źródła cudownych wosków?:3

      Usuń
    3. Te, które są na zdjęciu to z białostockiej Wyspy zapachów, a jeśli masz na myśli tamte niedostępne w Pl, to proszę: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?p=2&us_id=179158 :)

      Usuń
  17. Szczytny cel, jak fajnie, że miłe spotkania można połączyć z pomocą dla potrzebujących - brawo dziewczyny :)
    A ten stworek na talerzu wygląda jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprawić komuś przyjemność :)
      Tak, to był nasz gość specjalny :)

      Usuń
  18. Spotkanie było niesamowite :) Super było Was poznać!

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiedziałam, że w moim województwie są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a gdzie jest w Bialym ta wyspa zapachow?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna w Jaz-budzie na Antoniuku, a druga gdzieś na Zielonych Wzgórzach, ale w tej drugiej nie byłam :)

      Usuń
  21. Widać, że spotkanie udane :) Takie spotkania są super :)
    Widzę, że fajne łupy dostałaś, gratki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam okazji uczestniczyć w takim spotkaniu. Domyślam się że było świetnie. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno i w Twojej okolicy coś się kiedyś zorganizuje :)

      Usuń
  23. Świetne są takie spotkania :)) a czas leci jak szalony :D
    Mam nadzieję, że i nam uda się kiedyś poznać. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.