piątek, 18 kwietnia 2014

Nowości kosmetyczne (i nie tylko)

Witajcie :)

Przygotowania do Świąt pewnie idą już pełną parą, dlatego dziś chciałabym Was zaprosić na post z kategorii luźniejszych. Mam nadzieję, że po dniu pełnym gotowania, pieczenia i szorowania mieszkania, oglądanie zdjęć kosmetyków będzie należało do relaksujących zajęć. 

Co trafiło do mnie w ostatnim czasie?

Po pierwsze, nagroda zdobyta u Sandy. Miałam ogromne szczęście, ponieważ dwie uprzednio wylosowane dziewczyny nie zgłosiły się w wyznaczonym terminie. jak to mówią "do trzech razy sztuka" i w końcu udało mi się  :)

Nagrodą, którą sobie wybrałam, jest zegarek ze sklepu RoseWholesale.


Jako, że jednym z miejsc na mojej liście do zwiedzenia jest Paryż, motyw na tarczy jest tu jak najbardziej pożądany :)

Kolejna wygrana to nagroda w rozdaniu organizowanym przez Monikę. Te z Was, które czytają mnie regularnie wiedzą, że uwielbiam motyw babeczek i muffinek. Dlatego też muffinkowy zeszyt oraz podkładki sprawiły mi dużą radochę.


No i moje zakupy :D Jakiś czas temu Pogodowa ogłosiła, że zbiera zamówienia na zakup takiego oto zestawu:


Zaciekawiona zgłosiłam się, skuszona niską ceną. I bardzo dobrze zrobiłam! Dziewczyny, woda toaletowa pachnie obłędnie. Do złudzenia przypomina limitowane letnie edycje perfum Escada, które uwielbiam. Bardzo dziękuję Izie za tak sprawne i miłe załatwienie całego zamówienia, bo tak, to oczywiście nie wszystko, na co się skusiłam :D Oto "niewielka" reszta:


 




No.... i to już wszystko :D Nie pytajcie, po co mi tyle tego wszystkie, bo nie potrafię odpowiedzieć, ale powiem Wam jedno: jeśli takie zakupy mają poprawić humor i pozwolą choć na chwilę oderwać się od szarej i smutnej rzeczywistości, to warto :)

Pozdrawiam, Ewa

41 komentarzy:

  1. o ile Balea, wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek jest boski :D A o Balei nie wspominam, bo zazdroszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremy z Essence! Jak pachnie kiwi? Nie jest to sztuczny zapach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W we wszystkich trzech bardziej czuć czekoladę niż owoce, a ten kiwi hm... jest leciutko kwaśny, ale bardziej przypomina mi kandyzowane kiwi niż świeże :)

      Usuń
  4. Kremy essence - jestem ich bardzo ciekawa - napisz coś o nich :D
    żel arbuzowy mam pachnie obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem bardzo ciekawa kremów. Od punktu wirtualnego prezentują się rewelacyjnie.

      Usuń
    2. *wizualnego ;)pisze w t 9:)

      Usuń
    3. Wszystkie 3 zapachowo są dosyć podobne, na pierwszy plan wysuwa się czekolada, potem są owoce, które jednak dosyć ciężko zidentyfikować. Kiwi jest odrobinę kwaśny i czuję w nim kandyzowane kiwi, banan jest słodki, truskawka też, ale chyba bym nie wpadła, że krem pachnie właśnie tym owocem. Dobrze się wchłaniają i nieźle nawilżają po nałożeniu - tyle mogę powiedzieć po kilku dniach użytkowania :)

      Usuń
  5. Nigdy nic nie mialam z Balea, a najbardziej podoba mi sie zeszyt :D !

    OdpowiedzUsuń
  6. Te nowe żele z Balea wyglądają bardzo kusząco! No i bardzo ładny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też bardzo podoba się motyw babeczkowy, a ten zeszyt i podkładki wyglądają super! :) Ale dużo Balei! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy, te wszystkie kosmetyki Balea z pewnością cudownie pachną! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łohoho zaszalałaś :)
    ja jeszcze nie miałam kontaktu z firmą Balea ale niedługo się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oł mamo:D
    A ile ten zestaw kosztował? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale dobroci z Balea <3 zazdroszcze !! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muffinkowy zestaw jest rewelacyjny!
    Te nowości od Balea <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super nowości ;) A zegarek jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Pisz do Izy, niedługo znów organizuje zamówienie :)

      Usuń
  15. Fajny ten zestaw z Balei :-) Ciekawe czy w Czechach jest dostępny...

    OdpowiedzUsuń
  16. wow ciekawe te nowości :* zegareczek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko tak mi się podoba!! :D Zegarek i notatnik chyba bardziej niż Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też skusiłam się na ten zestaw :D I kilka innych pierdółek przy okazji ;)
    A żałuję, że nie pomyślałam o kremach ;), bo kuszące się wydają :D

    Wesołych Świąt Ewa! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne nowości, zegarek bardzo ładny, ciekawią mnie zapachy kremów Essence:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas na pewno je opiszę :)

      Usuń
  20. O, Balea :D ostatnio byłam w szoku, bo w swoim lokalnym małym sklepiku przez przypadek trafiłam na ich odżywkę w sprayu :D niestety, nie taka, jakiej szukałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że Balea teraz będzie u Ciebie królować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapachy tych produktów muszą być obłędne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.