poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Mój photo mix.

Witajcie :)

Dawno nie było na moim blogu żadnej prywaty i zdjęć niezwiązanych z kosmetykami, dlatego dziś, poddając się aurze świątecznego lenistwa, zapraszam na lekki post do pooglądania ;)


1. Moje pląsy na balu magisterskim, większość zdjęć niestety jest tragiczna. To znaczy nie jest - po prostu ja wyszłam tragicznie ;)
2. Czekam na kotka i czekam... pod koniec tygodnia będę miała informację, kiedy w końcu mogę po niego pojechać.
3. Wysyłałam paczki z nagrodami z mojego ostatniego rozdania.


4. Magisterka sama się nie napisze... a mogłaby, oj mogła...
5. Mój kochany staruszek, który ostatnio ogłuchł, a i tak od tylu lat uwielbiam go najbardziej na świecie.
6. Razem z moim R. lubimy spędzać czas na wspólnych, bezcelowych wycieczkach samochodowych ;)


7. Tymbark wie o mnie wszystko ;)
8. Jak zwykle jestem spóźniona (bo czekam z wyjściem do ostatniej chwili, czyt. aż piosenka się skończy)
9. W końcu będą lepsze zdjęcia na blogu (mam nadzieję, że już widać różnicę)

I to tyle, mam nadzieję, że miło się Wam oglądało moje zdjęcia. Lubicie takie posty od czasu do czasu?

Pozdrawiam, Ewa

54 komentarze:

  1. Uwielbiam takie posty ;) Zdjęcia po prostu rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super mix, a tekst na kapslu sama prawda haha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwycieczkujcie się kiedyś do mnie na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubimy, lubimy, nawet bardzo. Tymbark ma fajne te złote myśli na kapslach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie posty i proszę o więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że posty w zdjęciach są bardzo fajne - można wizualnie przedstawić swoje "życie"
    a kapsel pokonuje wszystko!
    pozdrawiam Try to design

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubimy takie posty :)
    ps. zegarek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam oglądać takie mixy ;))) Aparacik extra, zazdroszczę, ale niedługo i ja będę miała swój ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wypasiony zegarek! *.*
    Więcej chcę takich mixów :))

    Ewaaa! to chyba nie są fasolkowe woski, te moje :P Tak mi się wydaje, zamawiałam wosk sojowy- te, które mi linka przysłałaś :) i wyglądają jak woski, a nie fasolki ;)
    Ale w sumie to Ty jesteś ekspertem :D Więc jak to w końcu z tymi woskami jest ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupowałam z tego linka od Ciebie, czyli zatem teraz wszystko jest w pudełeczkach ;)
      No to wyjaśniłyśmy :D

      Usuń
    2. No to dobrze :D Ale ciekawa jestem jak teraz wyglądają, trzaśnij jakąś fotkę ze środka :)

      Usuń
    3. oki! :D
      uczynię to specjalnie for U :D

      Usuń
  10. Hoho, jaka ślicznotka na pierwszym zdjęciu ;>

    I ja też uwielbiam bezcelowe jazdy autem - przynajmniej mogę poznać wszystkie zakątki Wrocławia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj już tam już tam mnie nie chwal, wiem, że to tylko tak żeby mi było miło :D

      Usuń
    2. Dalej twierdzę, że jesteś ślicznotka, a widziałam Cię! Sasasa :D

      Usuń
    3. Aj Ty kłamczucho :D
      Dziękuję :* :D

      Usuń
  11. Ślicznie wyglądałaś, a moj licencjat tez sie sam nie chce napisać : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No właśnie... szkoda, że same się nie napiszą :(

      Usuń
  12. świetny zegar!
    kapsel zawsze prawde powie xd
    ty siedzisz nad magisterką, ja nad licencjatem :D
    a na balu wyglądałaś cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie mamy przechlapane ;)
      Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  13. myślę, że oceniasz siebie zbyt surowo, pięknie wyszłaś na zdjęciu i pewnie reszta też jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ale niestety to jako jedno z niewielu nadaje się do publikacji :)

      Usuń
  14. lubię oglądać takie mixy, sama nigdy nie mogę się zebrac za to. a na balu wyglądałaś pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Będziesz miała kotka *,*
    Bezcelowe wycieczki z TŻ zawsze spoko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłe dla oka :)
    Zwierzaki są kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja napisałam magisterkę kilka dni temu, ale dla mniej najgorsza będzie obrona, bo mam wymagającą promotorkę :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam to uczucie, ja też robie wszystko na ostatnia chwilę, te dreszczyk emocji ;p... Ja akurat jestem przy pisaniu pracy maturalnej na polski, może mniejsze wyzwanie, ale nadal jestem w lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze zastanawiam się jak to jest z tym Tymbarkiem, bo dla mnie zwykle też ma bardzo trafne przesłania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bardzo często trafia w samo sedno :)

      Usuń
  20. Uroczy jest ten Twój staruszek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Uwielbiam go najbardziej na świecie :)

      Usuń
  21. Ślicznie wyglądałaś na balu. Nie martw się ja też zawsze mam zdjęcia z takich imprez takie że boję się światu pokazać, a szkoda, bo zazwyczaj naprawdę świetnie się wtedy wygląda :)
    Nie dziwię się, że kociaka nie możesz się doczekać :)
    I też uwielbiam samochodowe wycieczki. Bardziej z celem, ale bez celu też może być, a co :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa i co do pytania, ja bardzo lubię takie posty! :)

      Usuń
    2. Dziękuję kochana :) Taaaak, większość zdjęć jest naprawdę tragiczna O.o
      W takim razie postaram się robić takie posty częściej :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.